Irodai adminisztrátor (Budapest)

Irodai adminisztrátor (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Budapesti székhelyű közbeszerzési tanácsadó cég keres

Irodai adminisztrátort

 

Feladatok

  • Irodavezetés (iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, irodai beszerzési feladatok)
  • Iktatási feladatok ellátása (levelek, számlák, szerződések), posta és küldemények kezelése
  • Telefonhívások és e-mailek kezelése
  • Egyéb titkársági feladatok elvégzése (ügyfelek fogadása)
  • Közbeszerzési asszisztensi feladatok ellátása (elektronikus nyilvántartások használata, szerződések alapszintű értelmezése, iratjegyzékek készítése)
  • Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben adminisztratív jellegű feladatok elvégzése
  • közbeszerzési iratanyag kezelése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Számítógép felhasználói szintű aktív ismerete (Excel, Word, Outlook)
  • Önálló és rugalmas munkavégzés
  • Precizitás és szervező képesség, prioritások kezelése
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség szóban és írásban
  • Terhelhetőség, stresszhelyzetek kezelése
  • Dinamikus, energikus munkavégzés

Előnyök

  • számlázó program ismerete
  • jogi asszisztens gyakorlat és/vagy végzettség
  • közbeszerzési gyakorlat és/vagy közbeszerzési referens végzettség
  • Elektronikus Közbeszerzési Rendszer, CoRe ismerete

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, 8 órás munkaviszony
  • Stabil háttér
  • Fiatalos, lendületes, együttműködő csapat
  • Családbarát munkahely
  • Kellemes munkakörnyezet

Munkavégzés helye

  • Budapest I.kerület

Jelentkezés módja

  • Jelentkezni a fényképes szakmai önéletrajz megküldésével lehet.
Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok