Irodai asszisztens (Budapest)

Irodai asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Több, mint 20 éves múlttal és stabil háttérrel rendelkező, XVIII. kerületi építőipari cég megbízásából keresünk munkaügyi és pénzügyi feladatokban jártas munkatársat az alábbi pozícióba:

Irodai asszisztens

Elvárások:

  • Gyakorlat az irodai munka területén,
  • Jó kommunikációs képesség,
  • Problémamegoldó készség,
  • Igényes, önálló, minőségi munkavégzés

Előnyt jelent:

  • Munkaügyben, pénzügyben való jártasság

Feladatok:

  • 1.) Munkaügy, Bérszámfejtési és munkaügyi feladatok teljes körű ellátása, Bevallások, kimutatások és statisztikák készítése,,
  • 2.) Pénzügy, Bejövő számlák érkeztetése, rendszerbe helyezése (exc), Utalások, napi bankforgalom nyomon követése, Elszámolások, pénztár kezelés, ,
  • 3.) Irodai asszisztens, Gépkocsikkal kapcsolatos ügyek, menetlevelek, nyilvántartások, Telephelyekkel kapcsolatos ügyek, karbantartás, közüzemekkel való kapcsolattartás, Peres ügyek intézése, kapcsolattartás a cég jogászával, Telefonokkal kapcsolatos ügyek, Általános levelezés, postai ügyek, Előkészítői feladatok, anyagrendelés, Egyéb adminisztrációs feladatok, kimutatások (vezetőség)

Amit kínálunk:

  • Változatos, sokrétű munka,
  • Stabil cégcsoport,
  • Kellemes munkahelyi környezet,
  • Vezetői támogatás,
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok