Irodai asszisztens (Budapest)

Budapest

Irodai asszisztens (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Több, mint 20 éves múlttal és stabil háttérrel rendelkező, XVIII. kerületi építőipari cég megbízásából keresünk munkaügyi és pénzügyi feladatokban jártas munkatársat az alábbi pozícióba:

Irodai asszisztens

Elvárások:

Gyakorlat az irodai munka területén, Jó kommunikációs képesség, Problémamegoldó készség, Igényes, önálló, minőségi munkavégzés

Előnyt jelent:

Munkaügyben, pénzügyben való jártasság

Feladatok:

1.) Munkaügy, Bérszámfejtési és munkaügyi feladatok teljes körű ellátása, Bevallások, kimutatások és statisztikák készítése,

2.) Pénzügy, Bejövő számlák érkeztetése, rendszerbe helyezése (exc), Utalások, napi bankforgalom nyomon követése, Elszámolások, pénztár kezelés, ,

3.) Irodai asszisztens, Gépkocsikkal kapcsolatos ügyek, menetlevelek, nyilvántartások, Telephelyekkel kapcsolatos ügyek, karbantartás, közüzemekkel való kapcsolattartás, Peres ügyek intézése, kapcsolattartás a cég jogászával, Telefonokkal kapcsolatos ügyek, Általános levelezés, postai ügyek, Előkészítői feladatok, anyagrendelés, Egyéb adminisztrációs feladatok, kimutatások (vezetőség)

Amit kínálunk:

Változatos, sokrétű munka, Stabil cégcsoport, Kellemes munkahelyi környezet, Vezetői támogatás, Versenyképes juttatási csomag, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok