IRODAI MUNKATÁRS (Szeged)

IRODAI MUNKATÁRS (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

 

Keressük szegedi partnerünk leendő irodai munkatársát! Ha van irodai, esetleg recepciós tapasztalatod és még az emberekkel is barátságos vagy, akkor várjuk mihamarabbi jelentkezésedet! Önéletrajz és motivációs levél feltöltése bérigény megjelölésével kötelező!

IRODAI MUNKATÁRS

Feladatok

  • Adminisztrációs feladatok;
  • Nyilvántartások vezetése, kimutatások és prezentációk készítése;
  • Adatrögzítés;
  • Postai feladatok;
  • Vállalatirányítási rendszer használata (az ebbe való betanulás biztosított, ezirányú tudás nem alapfeltétel);
  • Szerződések előkészítése, számlák és dokumentumok kezelése, könyveléssel való együttműködés, pénztár használata;
  • Ügyfélszolgálati feladatok ellátása.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség;
  • Irodai munkaterületen szerzett tapasztalat;
  • Számítógépes ismeretek (Microsoft Excel és Word fókusszal), önálló munkavégzés;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Csapatban való hatékony munkavégzés.

Előnyök

  • Mosolygós, pozitív attitűd;
  • Ügyfélközpontú hozzáállás.

Amit kínálunk

  • Képesítéssel és gyakorlattal arányosított fizetés - bruttó 350 000 forinttól;
  • Cafeteria.

Munkaidő

  • Heti 40 óra, napi 8 órás munkavégzés.

 

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok