Irodai asszisztencia ellátása (bejövő, kimenő postázás; iktatás; irodaszer rendelés stb.)
Teljeskörű adminisztráció a céges iratokkal kapcsolatban
Szerződések, riportok előkészítése
Dokumentációk nyilvántartása
Meetingeken való részvétel, ott memo készítése - ANGOL nyelven
Pénzügyi terület számára iratok továbbítása, könyvelésre dokumentumok előkészítése
Kommunikáció a társosztályokkal, vezetőkkel – ANGOL nyelven
Középfokú végezettség
Középfokú angol nyelvismeret – Elengedhetetlen a munkakör betöltéséhez!
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Ms Office csomag)
Határozott, rugalmas hozzáállás Önálló munkavégzés
Együttműködési és problémamegoldási készség
Egy olyan helyet keresel, ahol a tudásod folyamatosan fejlesztheted és emellett az ANGOL nyelvtudásod is használhatod? Könnyen megérteted magad más kultúrájú emberekkel?
Fontos, hogy hétfőtől- péntekig dolgozz napi 8 órában?
Szereted átlátni és összefogni az iroda működését, esetleg nem ijeszt meg, ha neked kell kialakítanod az új folyamatokat?
Van tapasztalatod a szerződések iktatásában és rendszerezésében, egy iroda működtetésében és nem áll messze tőled a pénzügyi terület sem?
A LEGMEGFELELŐBB állást kínáljuk Neked ->JELENTKEZZ!
Megegyezés szerinti, TAPASZTALATTAL arányos bérezés
Irodai munkarend: Hétfőtől péntekig, napi 8 órában -> SZABAD HÉTVÉGÉKKEL
ÚJHARTYÁNI munkavégzési hely-> TÁMOGATOTT bejárással
Felelősségteljes munkakör, FEJLŐDÉSI lehetőséggel
AZONNALI KEZDÉSI lehetőség
Újhartyán