Gyógyszer-, illetve orvos-szakmai termékek nagykereskedelmével foglalkozó, nagy múltú, nemzetközi hátterű cégcsoport keres budapesti irodájába (munkavégzés helye Bp. XV. kerület)
Kereskedelmi adminisztrációs
munkatársat
Feladatok
- MDR regisztráció folyamán, új termék vagy vevő igény esetén a kapott dokumentumok adatainak ellenőrzése és az esetleges hiányzó dokumentumok bekérése, a termék Forgalmazói regisztrációjának elindítása, a regisztráció folyamatának zökkenőmentes biztosítása, elvégzése.
- A regisztrációhoz elengedhetetlen dokumentumok ellenőrzése, a forgalmazó és termék adatainak kitöltése
- Kapcsolattartás a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ munkatársaival, szükség esetén hiánypótlás benyújtása
- Ügyfélkapun keresztül a pénzügyi osztály segítségével a szükséges dokumentumok feltöltése, a megszerzett regisztráció iktatása, a regisztrált termékek naprakész listázása
- Országos Kórház Főigazgatóság Cikktörzs katalógus feltöltése, karbantartása, ezzel kapcsolatos egyeztetés a hatóságokkal.
- Egyéb irodai adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Kereskedelmi jártasság, szakmai tapasztalat
- Magabiztos, felhasználó szintű Microsoft Office ismeretek
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Önálló, precíz, megbízható munkavégzés
- Kiváló kommunikációs készség
- Problémamegoldó attitűd
- Csapatban való gondolkodásmó
Előnyök
- Hasonló kereskedelmi, adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
- Egészségügyi termékek ismerete
- Mielőbbi munkakezdés
Amit kínálunk
- Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű vállalatnál
- Versenyképes jövedelem
- Kulturált, tiszta irodai környezet a Cégcsoport új létesítményében
- Teljes munkaidős állás hétfőtől péntekig, heti 40 óra
- Home-office lehetőség próbaidő után (50% iroda, 50% otthoni munkavégzés)
Jelentkezés módja
A fényképpel ellátott önéletrajzokat a hirdetésben megjelölt elvárások megléte esetén, bérigény megjelölésével várjuk.