Dinamikusan növekvő, budapesti apartmanokat, hoteleket működtető vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Kommunikációs, back office manageri asszisztens
Elvárások:
- Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat,
- Erős angol nyelvtudás szóban és írásban,
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
- Nyitott, barátságos, vendég orientált személyiség,
- Pontos, lelkes munkavégzés,
- Önálló, pro-aktív munkavégzés
Előnyt jelent:
- Szakmai tapasztalat,
- Valamilyen szállodai vagy channel manager program ismerete,
- B2 kategóriás jogosítvány
Feladatok:
- Vendégekkel való kommunikáció,
- Kapcsolattartás szóban és írásban, üzenetek megválaszolása különböző platformokon keresztül,
- Hirdetések elkészítése, frissítése és karbantartása,
- Houskeeping szervezésben való aktív részvétel,
- Másnapi check in és takarítandó lakások riportjának, illetve a vendégek érkezési idejének elkészítése,
- Fizettetés, számlák kiállítása, számlázó program napi szintű kezelése,
- Kapcsolattartás és együttműködés a támogató csapattal,
- Vendég visszajelzések alapján a karbantartandó dolgok napi szintű riportálása,
- Egyéb adminisztratív feladatok, napi szintű érkeztetés, utaztatás,
- Az üzemelés során felmerülő problémák intézése, panaszkezelés
Amit kínálunk:
- Fiatalos, vidám csapat,
- Stabil háttér szakmai tulajdonossal,
- Gyorsan növekvő cég gyors előre lepési lehetőséggel,
- Barátságos munkakörnyezet, budapesti belvárosi iroda, családias hangulat, ,
- Heti 40 óra 12 órás munkarendben, hétvége is ünnepnap is beosztás szerint, előre egyeztetéssel,
- Korlátozott Home Office lehetősége a későbbiekben
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!