Mik lesznek a feladataid?
- Munkavállalók foglalkoztatásához kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása (be-és kiléptetés, szabadságok, foglalkozás egészségügyi vizsgálatok szervezése, dokumentálása)
- Munkaügyi dokumentáció, szerződések előkészítése, változások lekövetése,
- Adatszolgáltatás a HR nyilvántartási rendszerek és adatbázisok naprakészen tartásához
- Kapcsolattartás társosztályokkal és a kollégákkal
- Közreműködés és javaslattétel a munkaügyi feladatok, folyamatok fejlesztésében
Partnerünk a legkorszerűbb zöldenergiás technológiákat és alapanyagokat ötvöző multinacionális, nemzetközileg az élvonalban elhelyezkedő, gyártástechnológiával foglalkozó cég.
Csatlakozz hozzájuk Gödre és támogasd a szervezetet munkaügyi feladatokban!
Fontos számodra, hogy munkáddal segítséget nyújts a munkavállalóknak?
Problémamegoldó személyiség vagy és az angol nyelvet is szeretnéd munkád során használni?
Amennyiben a fenti kérdésekre IGEN a válaszod, ez a lehetőség Neked szól!
Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha:
- Legalább 3 év munkaügyi tapasztalatod van
- Nem riaszt el a heti 5 nap irodai jelenlét
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban
- Támogató és ügyfélorientált szemlélet jellemez
- Precíz és szakmailag elhivatott vagy
Az alapbéren felül:
- Versenyképes juttatási csomag: cafeteria már a próbaidő alatt is, bónuszrendszer
- Szakmai fejlődés és előrelépési lehetőség egy innovatív és nemzetközi környezetben
- Étkezési támogatás
- Ingyenes céges buszjárat a munkába járáshoz