Megváltozott munkaképességű irodai adminisztrátor (Magyarország)

Megváltozott munkaképességű irodai adminisztrátor (Magyarország)
A hirdetés már lejárt!

 

Megváltozott munkaképességű munkaerőt keresünk az egész országban

általános irodai adminisztrátor

pozícióba.

Feladatok

Excel táblák, kimutatások készítése (képletezés, HA függvény, PIVOT tábla), Calgo statisztikák értelmezése, Calgo monitor figyelése, adminisztráció.

A munkaidő rész- vagy teljes munkaidő, amelyet az alábbi időintervallumban lehet ledolgozni: 8:00-tól 16:30-ig. Távmunkában, illetve helyszínen is végezhető tevékenység, bejárás esetén munkavégzés helye Budapest, 13. kerület. Számítógépet és felszerelést biztosítunk, de saját számítógép megléte és napi használata elvárt.

Feltételek

  • Hatályos érvényes MMK dokumentáció
  • Excel középszintű felhasználói ismerete
  • Munkához való megfelelő hozzáállás (A munkaidő ledolgozása kötelező!)
  • Önálló munkavégzés
  • Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte

Amit kínálunk

  • Fix bejelentett négy-hat óra plusz jutalék munkabérként számfejtve
     

Jelentkezéseket önéletrajzzal várjuk.

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok