A vállalat fő profilja a követeléskezelés, célja, hogy segítséget nyújtson a vele kapcsolatba kerülőknek, legyenek azok magánszemélyek vagy vállalatok, hogy tartósan kézben tarthassák pénzügyeiket.
Német nyelvű kommunikációs munkatárs
Feladatok
A dolgozó felelőssége a német Call Collection (követeléskezelés) csapat támogatása ki-és bejövő hívások professzionális kezelésével. (Call Center nyitvatartási idő: H-P 8:00-20:00, Sz 8:00-16:00)
- Tanácsadás és támogatás a kintlévőségekkel rendelkező személyeknek
- A követelések kifizetésének elérése megoldásorientált intézkedésekkel
- A kijelölt behajtási ügyek önálló feldolgozása házon belüli szoftveralkalmazás segítségével, beleértve a jogszabályi határidők figyelemmel kísérését és betartását
- Bejövő és kimenő telefonbeszélgetések lefolytatása a kintlévőségekkel rendelkező személyekkel
- Új dolgozók betanítása
- Bármilyen egyéb adminisztratív feladat, amit a fenti felsorolás nem tartalmaz
Amire szükséged lesz a sikerhez:
- C1 szintű német nyelvtudás vagy anyanyelvi szintű nyelvtudás
- Lelkiismeretesen végzi munkáját, melynek során emlékezteti ügyfeleinket a kintlévőségekre, és célzottan tárgyalásokat folytat az adósokkal az elszámolásról vagy a részletfizetésről
- Kompetens kapcsolattartóként lép fel az érintett felek - az ügyfelek, az ügyvédek, a bankok és a végrehajtók – felé
- Élvezi a telefonos kapcsolattartást, és nagyfokú megoldásorientáltsággal rendelkezik
- Szakirányú képzettség vagy hasonló munkatapasztalat előny, de nem feltétel
- Jó számítógépes ismeretek
- Magabiztos és kommunikatív modor, amit önálló és eredményorientált munkamódszerével bizonyít
Partnerünk ajánlata:
- Családias, összetartó légkör
- Éves bónusz
- Éves egészségügyi szűrés
- 4 nap home office lehetőség
Ha érdeklődsz a pozíció iránt, ne habozz, jelentkezz önéletrajzod elküldésével.