Napjaink egyik világvezető multinacionális gyógyszeripari vállalata. A cég piaci szerepe és szakmai profizmusa kiváló lehetőséget teremt tapasztalatszerzésre, fejlődésre és szakmai előrelépésre is.
Feladatok
Technikai és orvosi információk nyújtása egészségügyi szakembereknek és pácienseknek
Partnerkutatás és a csatornákon beérkező kérdések megválaszolása, illetve dokumentálása a vonatkozó szabványos működési eljárásoknak és irányelveknek megfelelően
A termékminőségi panaszok azonosítása és jelentése
Ügyfelek tájékoztatása a jóváhagyott angol nyelvű források felhasználásával
Terápiás területet érintő csapat támogatása
A szolgáltatás folyamatosságának és minőségének biztosítása az ügyfelek számára az összes lefedett országban az érintett MI kollégák támogatásával
A folyamatok javítását célzó folyamatos fejlesztési lehetőségek azonosítása és aktív szerepvállalás a folyamatfejlesztés végrehajtásában
A megbeszélésekről összefoglalók készítése, részvétel a munkatársak képzésében
Elvárások
Élettudományi/egészségügyi területen szerzett diploma
Angol nyelv magabiztos szintű ismerete írásban és szóban
Erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
Angol nyelvű önéletrajz a jelentkezéshez
Microsoft Office haladó szintű ismerete
Amit kínálunk
Modern és nemzetközi munkakörnyezet
Magas szintű szakmai tapasztalatokkal rendelkező vállalat
Cafeteria rendszer
Versenyképes bérezés
Home office lehetőség
Előnyök
Gyógyszerészeti területen szerzett diploma
1-2 év orvosi információs vagy más releváns területen szerzett munkatapasztalat