Napjaink egyik világvezető multinacionális gyógyszeripari vállalata, melynek piaci szerepe és szakmai profizmusa kiváló lehetőséget teremt tapasztalatszerzésre, fejlődésre és szakmai előrelépésre is.
Feladatok
Technikai és orvosi információk nyújtása egészségügyi szakembereknek és pácienseknek
Partnerkutatás és a csatornákon beérkező kérdések megválaszolása, illetve dokumentálása a vonatkozó szabványos működési eljárásoknak és irányelveknek megfelelően
A termékminőségi panaszok azonosítása és jelentése
Ügyfelek tájékoztatása a jóváhagyott angol nyelvű források felhasználásával
Terápiás területet érintő csapat támogatása
A szolgáltatás folyamatosságának és minőségének biztosítása az ügyfelek számára az összes lefedett országban az érintett MI kollégák támogatásával
A folyamatok javítását célzó folyamatos fejlesztési lehetőségek azonosítása és aktív szerepvállalás a folyamatfejlesztés végrehajtásában
A megbeszélésekről összefoglalók készítése, részvétel a munkatársak képzésében
Elvárások
Élettudományi/egészségügyi területen szerzett diploma
Felsőfokú angol nyelvvizsga, magabiztos és tárgyalóképes angol nyelvtudás
Erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
Angol nyelvű önéletrajz a jelentkezéshez
Microsoft Office haladó szintű ismerete
Amit kínálunk
Modern és nemzetközi munkakörnyezet
Magas szintű szakmai tapasztalatokkal rendelkező vállalat
Cafeteria rendszer
Versenyképes bérezés
Home office lehetőség
Előnyök
Gyógyszerészeti területen szerzett diploma
1-2 év orvosi információs vagy más releváns területen szerzett munkatapasztalat