Pénzügy | HR | Office munkatárs (Göd)

Pénzügy | HR | Office munkatárs (Göd)
Jelentkezem az állásra ›

Pénzügy | HR | Office munkatárs

 

A leendő kolléga három fő területen fogja támogatni a csapatot:

Pénzügyi területen a feladatok:

  • Havi, negyedéves, éves riportok előkészítése
  • Készpénzkezelési feladatok: bejövő-, és kimenő számlák, illetve a házipénztár kezelése
  • Riportálás a vezetőség felé
  • Könyvelés előkészítés könyvelőcég felé
  • Állandó napi szintű feladatok:
  • Kimenő és beérkező számlák kezelése, ellenőrzése, átutalások előkészítése
  • Banki tranzakciók rögzítése
  • Analitikus nyilvántartások vezetése
  • Vállalatirányítási rendszer kezelése
  • Együttműködés az iktatásokért és szállítólevelek kezeléséért felelős kollégával
  • Kintlévőségek kezelése
  • Visszatartások nyilvántartásának naprakészen tartása

HR-hez kötődő feladatok:

  • Munkatársak beléptetésével, előléptetésével, átszervezésével és kiléptetésével kapcsolatos dokumentáció kezelése és karbantartása (szerződések, jelenléti ívek, munkáltatói igazolások)
  • Napi bejelentésben foglalkoztatott alkalmazottak bejelentésével kapcsolatos dokumentáció kezelése
  • Havi bérszámfejtés előkészítése
  • A HR szabályzatok és folyamatok betartása és biztosítása az új és a meglévő kollégák felé

Office management-hez kapcsolódó feladatok:

  • Az iroda hatékony és eredményes működtetése, a céges szabályzatok figyelembevételével
  • Az irodai felszerelések monitorozása, igény esetén a rendelések elindítása
  • Postázási feladatok ellátása

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

Pénzügyi Tapasztalat | Önállóság| MSOffice

  • Minimum egy éves munkatapasztalat, lehetőleg pénzügyi területen
  • Érdeklődés a HR iránt
  • MSOffice ismeret és használat
  • Önállóság
  • precizitás, pontosság, jó szervezőkészség
  • újdonságokra nyitott személyiség

Előny a pályázó részéről:

  • Több éves munkatapasztalat, lehetőleg pénzügyi vagy HR területen
  • Regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség
  • Angol felsőfokú nyelvtudás
  • CRM vagy vállaltirányítási rendszer ismeret

Amit kínálunk

Anyagi megbecsülés |Stabilitás | Fejlődés

  • Kiemelkedő fizetés
  • Fiatal csapat
  • Rugalmas vezetőség
  • Rugalmas munkaidő
  • Stabil hátterű cég: a COVID időszakban is növekedési pályán maradt
  • Zöld gondolkodás, innovatív kertészeti területeken piacvezető pozíció

Szükséges tapasztalat:

  • 1 év HR vagy pénzügyi területen

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • Göd

Jelentkezés módja:

  • A "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva küldje el számunkra fényképes önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével.
Göd

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok