A Nemzeti Tehetség Központnál a szakmai tudást, az együttműködési és kapcsolatépítési készségeket és a rugalmasságot tartjuk szem előtt. Hisszük, hogy leendő projekt adminisztrátor kollégánkat is ezek a tulajdonságok segítik abban, hogy nálunk fejlődve, munkájában kibontakozhasson.
Jelentkezz még ma és mutasd meg a tehetségedet az alábbi pozícióban:
Projekt adminisztrátor
Feladatok
- projektvezetői feladatok támogatása;
- kimenő és bejövő iratok, egyéb dokumentumok naprakész és szakszerű kezelése, adminisztrációja;
- az elektronikus és papír alapú iratok iktatása és rendszerezése;
- beszerzések előkészítése, piackutatás és elemzés elvégzése, megrendelések előkészítése;
- a projektnyilvántartások naprakész vezetése, határidők betartásának nyomon követése, státuszriportok összeállítása;
- a projekt megvalósítását segítő dokumentumok megfogalmazása, szerkesztése, scannelése, sokszorosítása;
- beszámolók, adatszolgáltatások, jelentések, prezentációk készítése;
- a projekt szakmai támogatása, beérkező szakmai beszámolók első körös ellenőrzése;
- a startup ökoszisztéma nemzetközi és hazai trendjeinek figyelése;
- részvétel rendezvények szervezésében és lebonyolításában;
- kapcsolattartás a projekt megvalósításába bevont közreműködőkkel, cégekkel, szervezetekkel, partnerekkel.
Elvárások
- középfokú végzettség,
- hasonló munkakörben megszerzett legalább 1 év szakmai tapasztalat;
- önálló, precíz, alapos munkavégzés; részletekre való odafigyelés;
- csapatjátékos attitűd;
- MS Office felhasználói szintű ismerete;
- utazási hajlandóság.
Előnyök
- alapvető vállalkozási ismeretek;
- projekt megvalósítói tapasztalat.
Jogviszony típusa: teljes munkaidős foglalkoztatás
Munkába állás kezdete: azonnal
Munkavégzés helye
Budapest, Göncz Árpád városközpont metróállomás közelében
Jelentkezés módja
Fizetési igénnyel ellátott, magyar nyelvű önéletrajzod várjuk „projekt adminisztrátor” megjelöléssel.