Sales Representative (Budapest)

Sales Representative (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Kik vagyunk mi?

Mi vagyunk a Daktela! Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS - contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon, e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI segítségével.

Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más. Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé válni Magyarországon. Képzeld el, hogy minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és innovációra. Egy hely, ahol a professzionalizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely folyamatosan feszegeti a kommunikáció világában rejlő lehetőségek határait.

Sales Representative

What's waiting for you?

  • Meglévő és új ügyfelek kezelése
  • Daktela termékportfólió aktív értékesítése meglévő és új ügyfeleink számára
  • Folyamatok adminisztrálása, bemutatók előkészítése és lebonyolítása.
  • Tanácsadás ügyfeleink számára
  • Meglévő ügyfelek nyilvántartásának kezelése
  • Főbb ügyfelekkel való kapcsolattartás, jó kapcsolat ápolása
  • Stratégiai Partnerek bevonása, kezelése
  • Aktív szerep a Magyar piaci stratégiák kidolgozásában és kivitelezésében
  • Értékesítési folyamatok felülvizsgálata hatékonyabb munkavégzés érdekében
  • Kiállításokon és konferenciákon való részvétel.

What should you not miss?

  • Értékesítési tapasztalat IT, szoftver és/vagy telco megoldások területén
  • Sikeres értékesítői tapasztalat
  • Alapvető ismeretek a telco és telekommunikációs iparágról
  • Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Gyakorlatias hozzáállás, nyitott új ismeretek elsajátítására
  • Alapvető ismeretek a Call Center iparággal kapcsolatban - előny
  • Meglévő értékesítési háló - előny
  • AI eszközök használata, AI rendszerek értékesítésében szerzett tapasztalat - előny

What would you get?

  • Bónusz - Az alapbér mellett, havi díjazási formában a munkatárs teljesítménye alapján
  • 5 hét szabadság
  • Céges laptop és telefon
  • Rugalmas munkaidő
  • Nemzetközi környezet
  • Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk - Greenhorn tréning Prágai központunkban
  • Rugalmas home office lehetőség
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok