SAP Basis Administrator (Budapest)

SAP Basis Administrator (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

 

 

 

 

Ha rendelkezel ügyfélorientált szemléletmóddal, folyékony német nyelvtudással valamint Veritas szoftverek ismeretével, úgy ne hagyd ki a lehetőséget és jelentkezz hozzánk

SAP Basis Administrator

Feladatok

  • SAP rendszerek üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, nyomtatás támogatás, interfészek karbantartása, rendszermásolások végrehajtása, javítócsomagok implementálása
  • Adatbázisok üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, javítócsomagok implementálása
  • Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival SAP alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára modulfüggetlen módon
  • SAP alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása, migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése
  • Az alkalmazás használatával kapcsolatos tanácsadás, támogatás
  • Hibajegyet létrehoz, fogad, megnyit
  • A hibajegy illetékességét megállapítja, a hibajegyet elfogadja, elutasítja vagy továbbítja a megoldás helye felé
  • Egyszerűbb kéréseket teljesít, a problémamegoldást eszkalálja.
  • A hibajegyet naprakészen tartja
  • Kommunikál az ügyféllel a hibajegy megoldásával kapcsolatosan
  • A hibajegyet lezárja, a megoldást dokumentálja
  • Adatot szolgáltat a külső/ belső jelentéskérőknek.
  • Jogosultságok oszt ki, egyszerűbb feladatokat old meg
  • Második szintű támogatást nyújt, a hozzá kerülő problémák többségét a saját szintjén oldja meg
  • Rendszer updgrade-eket hajt végre
  • Az alkalmazás-támogatási életciklusnak megfelelően dolgozik
  • Az ITIL folyamatokat ismeri és alkalmazza
  • Készenléti feladattal megbízható, amennyiben szükség esetén szakértő tanácsa is rendelkezésre áll
  • Az ügyfél informatikai szakembereivel szakmai kapcsolatot tart

Ha mindezzel rendelkezel,

  • SAP Basis adminisztrációs ismeretek
  • Legalább 2 éves releváns szakmai gyakorlat
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Oracle adatbázis-kezelő adminisztrációs ismeretek
  • Windows és Unix (HP-UX, AIX, Linux) operációs rendszerek emelt szintű felhasználói ismerete
  • Három műszakos munkavégzés (7/24)
  • Jó kommunikációs készség, nyitottság, rugalmasság
  • Rendszerszinten képes gondolkodni, szorgalmas, proaktív 

Előnyök:

  • német nyelvtudás
  • SAP certification
 
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok