Senior HR generalista - Munkaügyi fókusz (Budapest)

Senior HR generalista - Munkaügyi fókusz (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

HR Generalista pozícióba keresünk tapasztalattal rendelkező munkatársat partnerünk részére, amely Magyarországon piacvezető szerepet tölt be, mint bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztő és szolgáltató vállalat, és 300 munkavállalót foglalkoztat. A feladatkör elsődleges célja a humán erőforrás területén felmerülő feladatok operatív ellátása, hangsúlyt helyezve a munkaügyi feladatok elvégzésére. Ideálisan olyan jelöltek jelentkezését várjuk, akik minimum 3 év tapasztalattal rendelkeznek HR generalista, HR specialista, Munkaügyi adminisztrációra irányuló pozícióban. 

 

Senior HR generalista - Munkaügyi fókusz

Feladatok

 

  • A vállalat HR csapatának tagjaként a humán erőforrás területhez kapcsolódó feladatok területéhez kapcsolódó, teljes körű ellátása
  • A munkaügyi folyamatok végigvitele a jelöltek kiválasztásától kezdődően, a teljes munkavállalói életciklust támogatva
  • Munkaszerződések készítése, módosítása
  • Munkaköri leírások készítése, karbantartása
  • Beléptetési és kiléptetési folyamat végigvitele a szükséges személyes egyeztetésekkel és dokumentumok elkészítésével
  • Munkaviszonnyal összefüggő változások kezelése, dokumentálása
  • HR jellegű riportok, statisztikák készítése havi rendszerességgel és egyéni vezetői igény szerint
  • Foglalkozás egészségügyi vizsgálatok szervezése, naprakészen tartása, egészség program szervezése
  • HR nyilvántartási rendszer használata, működtetése, változások naprakész kezelése, lekövetése
  • Eseti munkajogi feladatok ellátása
  • A HR folyamatok működtetése, szükség szerinti fejlesztésében való részvétel
  • A HR területet érintő szabályzatok felülvizsgálatat és karbantartása
  • Új modulok bevezetésében való részvétel, szakmai támogatás, ezek tesztelése 

 

Követelmények

 

  • Min. középfokú végzettség kiegészülve OKJ Személyügyi ügyintéző/szervező végzettséggel, vagy előnyt jelent a felsőfokú humán erőforrás vagy gazdasági területen szerzett végzettség
  • Min. 3 év szakmai tapasztalat munkaügyi adminisztráció területén HR Generalista/HR Specialista/Munkaügyi adminisztratív feladatkörben
  • HR rendszerek/ HR szoftverek gyakorlati használatában való jártasság
  • Előny: bérszámfejtési ismeretek
  • Excel függvények, döntéstámogató riportok és kimutatások elkészítésében való magabiztos tapasztalat
  • Naprakész munkajogi ismeretek
  • Középszintű angol nyelvtudás előny
  • Eredmény- és ügyfélorientált munkavégzés
  • Analitikus gondolkodásmód, rendszerszemlélet
  • Adaptív személyiség, együttműködő készség
  • Pontosság, precizitás

 

Amit kínálunk

 

  • Stabil vállalati háttér, hosszútávú álláslehetőség
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Rugalmas munkavégzési lehetőség
  • Modern irodai környezet, jól megközelíthető lokációban
  • Családias, támogató légkör
  • Fejlesztési javaslatokra nyitott szervezeti kultúra
  • Attraktív szektor, dinamikusan fejlődő üzleti terület

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok