Senior munkaügyi és adminisztrációs specialista (Cegléd)

Senior munkaügyi és adminisztrációs specialista (Cegléd)
Jelentkezem az állásra ›

Senior munkaügyi és adminisztrációs specialista

Leírás

Cegléden lévő, multinacionális gyártó partnerünk részére keresünk Senior munkaügyi specialistát a következő feladatok ellátására:

Senior munkaügyi és adminisztrációs specialista

Feladatok

  • Hr adminisztrációval kapcsolatos folyamatok kidolgozása, módosítása és felülvizsgálata
  • Nemzetközi Hr csapattal való szoros együttműködés
  • Hr rendszerek és folyamatok, bizalmas információk és dokumentumok kezelése
  • Külsős szolgáltatókkal való szoros együttműködés
  • Fejlesztési javaslatok kidolgozása
  • Magyar munkaügyi, társadalombiztosítási és bérszámfejtési adózási szabályozások és folyamatokkal kapcsolatos tanácsadás
  • HR-hez kapcsolódó szoftverek bevezetésében, a digitalizálásban és a folyamatautomatizálásban aktív részvétel

Elvárások
  • Egyetemi végzettség, lehetőleg közgazdasági, HR vagy üzleti adminisztráció szakon
  • Legalább 3 év Hr munkaügyi, adminisztrációs területen szerzett tapasztalat;
  • Magyar munkajog alapos ismerete
  • Aktív, tárgyalóképes üzleti Angol nyelvtudás
  • Ms office
  • Jó problémamegoldó

Amit kínálunk
  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Támogató, befogadó légkör
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Vonzó juttatási csomag

Munkavégzés helye

Cegléd

Cegléd

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok