System Engineer Voice (REF3670Z) (Budapest)

System Engineer Voice (REF3670Z) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
 

System Engineer Voice (REF3670Z)

A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.  

Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, idegennyelven magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert.

Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

Ha jártas vagy a Session Border Controller rendszerek adminisztrációjában és magabiztosan kommunikálsz angolul – ez a pozíció neked szól!

Amit rád bíznánk:

  • Session Border Controller (SBC) rendszerek professzionális adminisztrációja
  • SIP, RTP, TCP, UDP és más protokollok működésének átfogó ismerete
  • Problémamegoldás és elemzés hibakeresési helyzetekben
  • Munkavégzés 9/5 CEST időzónában, nemzetközi környezetben

Amit elvárunk:

  • SBC rendszeradminisztrációs tapasztalat
  • Erős protokollismeret (SIP, RTP, TCP, UDP)
  • Analitikus gondolkodásmód hibák feltárásához
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Munkanyelv: Angol (B2), opcionálisan német

Előnyt jelent (de nem feltétel):

  • Tapasztalat Microsoft Teams Phone környezetben
  • Ügyfélkezelési készség, service desk tapasztalat
  • Telefónia rendszerek ismerete (Cisco, Mitel, Avaya)
  • PowerShell scripting tapasztalat
  • Német nyelvtudás
  • Hibaelhárítási gyakorlat telefonos és hálózati területen
  • Készenlét vállalása (7/24)

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok