Ügyfélszolgálati asszisztens (Budapest)

Ügyfélszolgálati asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

Ügyfélszolgálati asszisztens

Feladatok

  • Beléptetés, személyügyi adminisztrációval kapcsolatos feladatok (adatfelvétel, nyilvántartó rendszerek kezelése, szerződések előkészítése, oktatás és üzemorvosi vizsgálat szervezése, stb)
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása (adatrögzítés, lefűzés, iratrendezés)
  • Részvétel toborzási és kiválasztási folyamatokban
  • Személyes ügyfélforgalom kiszolgálása és hívásfogadás

Elvárások

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Hosszú távú munkavállalási hajlandóság (minimum egy év)
  • Logikus gondolkodás, emberközpontúság, jó problémamegoldó képesség
  • Magabiztos angol nyelvtudás

Előnyök

  • Releváns tapasztalat

Amit kínálunk

  • Órarendhez igazodó beosztás
  • Belvárosi munkahely
  • Tapasztalattal növekvő díjazás. Kezdő óradíj: 2200 Ft/ó, betanulás után, és azt követően tapasztalattal folyamatosan emelkedik
  • HR vagy munkaügyi tanulmányokat folytatóknak kitűnő tapasztalatszerzési lehetőség.
  • Szakmai gyakorlat teljesíthető

Munkavégzés helye

Budapest VII.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok