Szerviz adminisztrátor (Debrecen)

Szerviz adminisztrátor (Debrecen)
Jelentkezem az állásra ›

Szerviz adminisztrátor Debrecen

Azonnali kezdéssel munkatársat keresünk szerviz adminisztrátor munkakörbe. Az új munkatárs feladata a gépek nyilvántartásával, bérbeadásával és visszavételével kapcsolatos adminisztráció, a gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok koordinálása és adminisztrációja, a gépvisszahívások és garanciális ügyintézések adminisztrációja, kárügyintézés, kapcsolattartás a munkatársakkal és az ügyfelekkel.

Akit keresünk:

  • középfokú végzettségű
  • aktív középfokú angol nyelvismerettel rendelkezik
  • jártas az adminisztrációban

Gazdasági, műszaki szakirányú végzettség előnyt jelent.

Stabil, hosszútávú munkalehetőség, tervezhető munkabeosztással, versenyképes juttatási csomag, bérezés megegyezés szerint.

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését jelentkezzen bérigénye megjelölésével.

Debrecen

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok