Szerviz adminisztrátor (Győr)

Szerviz adminisztrátor (Győr)
Jelentkezem az állásra ›

 

Megbízónk részére munkatársat keresünk

Szerviz adminisztrátor

munkakörben a Győr telephelyünkre

A következő feladatok várnak Rád:

  • a gépek nyilvántartásával, bérbeadásával és visszavételével kapcsolatos adminisztráció, gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok koordinálása és adminisztrációja, gépvisszahívások és garanciális ügyintézések adminisztrációja, kárügyintézés, kapcsolattartás a munkatársakkal és az ügyfelekkel.
  • a raktári készletek kezelése, és a belső rendelése intézése

Te vagy az ideális jelölt, ha:

  • középfokú végzettséged van,
  • aktív középfokú angol nyelv tudással rendelkezel,
  • 2-3 éves tapasztalattal rendelkezel adminisztrációban, jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy, pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”, fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás.
  • Gazdasági, műszaki szakirányú végzettség előnyt jelent.

Ajánlatunk:

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, tervezhető munkabeosztással.
  • Szakmai fejlődési lehetőség.
  • Tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök.
  • Versenyképes juttatási csomag.
  • Szakmai tréningek.

 

Győr

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok