Egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi gyártóvállalat debreceni partneréhez keresünk Termelési Segédanyag Adminisztrátort. Ha tapasztalattal rendelkezel készletkezelésben, szeretsz szervezni, és fontos számodra a pontos, felelősségteljes munkavégzés, csatlakozz hozzánk!
Termelési Segédanyag Adminisztrátor
Feladatok
- A termelés zavartalan működéséhez szükséges segédanyagok (MRO anyagok) biztosítása
- Az MRO anyagok kiadásának és fogyásának rögzítése a nyilvántartó rendszerben
- Azonosító címkék nyomtatása és felhelyezése a kiadott anyagokra
- Sürgős beszerzési igények koordinálása a társosztályokkal hirtelen fellépő szükségletek esetén
- A beszerzési folyamatok nyomon követése, anyagok beérkezésének és készletszintjének figyelése
Elvárások
- Érettségi és minimum 3 év releváns tapasztalat
- Alapszintű ismeretek a raktárak és készletkezelési folyamatok működésében
- Gyártóipari alapismeretek, részlegek funkcióinak megértése
- Jó kommunikációs készség és csapatmunkára való hajlandóság
- Alapfokú angol és folyékony magyar nyelvtudás
- Debreceni munkavégzés vállalása
Előnyt jelent:
- Alapfokú SAP rendszerismeret
Amit kínálunk
Ha szeretnél egy megbízható és fejlődő vállalat tagja lenni, várjuk önéletrajzodat!
Csatlakozz debreceni partnerünk csapatához, és járulj hozzá a termelési folyamatok hatékonyságához!
- Versenyképes fizetés és széleskörű juttatási csomag
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség és támogatott képzések
- Korszerű, modern munkakörnyezet a legújabb technológiákkal
- Hosszú távú, stabil karrierlehetőség egy elismert gyártóvállalatnál