Termelési Segédanyag Adminisztrátor (Debrecen)

Termelési Segédanyag Adminisztrátor (Debrecen)
Jelentkezem az állásra ›

Termelési Segédanyag Adminisztrátor

Leírás

Egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi gyártóvállalat debreceni partneréhez keresünk Termelési Segédanyag Adminisztrátort. Ha tapasztalattal rendelkezel készletkezelésben, szeretsz szervezni, és fontos számodra a pontos, felelősségteljes munkavégzés, csatlakozz hozzánk!

Termelési Segédanyag Adminisztrátor

Feladatok

  • A termelés zavartalan működéséhez szükséges segédanyagok (MRO anyagok) biztosítása
  • Az MRO anyagok kiadásának és fogyásának rögzítése a nyilvántartó rendszerben
  • Azonosító címkék nyomtatása és felhelyezése a kiadott anyagokra
  • Sürgős beszerzési igények koordinálása a társosztályokkal hirtelen fellépő szükségletek esetén
  • A beszerzési folyamatok nyomon követése, anyagok beérkezésének és készletszintjének figyelése


Elvárások

  • Érettségi és minimum 3 év releváns tapasztalat
  • Alapszintű ismeretek a raktárak és készletkezelési folyamatok működésében
  • Gyártóipari alapismeretek, részlegek funkcióinak megértése
  • Jó kommunikációs készség és csapatmunkára való hajlandóság
  • Alapfokú angol és folyékony magyar nyelvtudás
  • Debreceni munkavégzés vállalása


Előnyt jelent:

  • Alapfokú SAP rendszerismeret


Amit kínálunk
Ha szeretnél egy megbízható és fejlődő vállalat tagja lenni, várjuk önéletrajzodat!

Csatlakozz debreceni partnerünk csapatához, és járulj hozzá a termelési folyamatok hatékonyságához!

  • Versenyképes fizetés és széleskörű juttatási csomag
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség és támogatott képzések
  • Korszerű, modern munkakörnyezet a legújabb technológiákkal
  • Hosszú távú, stabil karrierlehetőség egy elismert gyártóvállalatnál

Munkavégzés helye

Debrecen

Debrecen

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok