Budapest XIII. kerületi központú, élelmiszerkereskedelemi cég dinamikusan fejlődő csapatába
titkársági asszisztens
munkatársat keres 8 órás munkavégzésr
Feladatok
- titkársági feladatok ellátása: excel táblázatok precíz, naprakész vezetése
- irodai rend fenntartása
- bejövő/kimenő posta adminisztrációja (iktatás, scannelés,)
- a beérkező számlák kifizetéséhez szükséges dokumentáció összeállítása
- postai küldemények feladása
- érkező ügyfelek, vendégek fogadása, útbaigazítása, kiszolgálása
- szerződések, iratok, dokumentumok nyilvántartása, archiválása
- irodai készletek nyilvántartása, rendelés előkészítése
- adminisztrációs támogatás az irodavezetőnek
Elvárások
- legalább középfokú végzettség
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Word, Excel, Outlook)
- precíz, pontos, önálló munkavégzés
- gyors felfogóképesség és globális gondolkodás
- önállóság, pontosság, gyakorlatiasság
- kedves, pozitív személyiség
Előnyök
- hasonló munkakörben megszerzett minimum 2 éves tapasztalat
- angol nyelvtudás
Jelentkezés módja
Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti leírás illik Önre, küldje el fényképes önéletrajzát bérigény megjelöléssel.