Trade marketing koordinátor (Budapest)

Trade marketing koordinátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Trade marketing koordinátor

 

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk.
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal.
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk.
  • Kidolgozott betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és folyamatainkat.
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban.
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz.
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.:Talent program).
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program).
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni.

Milyen feladatok várnak rád

  • Navigációban megújuló áruházak tender kiírása – ügynökségekkel való koordinálása – áruházi megvalósulás adminisztráció kiértékelése
  • ELO számlázások, barter számlázások kezelése, beszállító partnerek által kiadott TIG és árajánlatok összefésülése - könyvelési protokoll elvégzése
  • Tender kiírások, kihirdetések előkészítése és döntéshozatal támogatása
  • Éves budget összeállítása OPEX és CAPEX oldalról, egyeztetés társosztállyal, költségek folyamatos frissítése
  • EDLP nyomdai anyagok előkészítése és POS kiküldése áruházakba, változások folyamatos grafikai és áruházi frissítése
  • Akciós kiadványok nyomdai anyagok előkészítése és POS kiküldése áruházakba
  • Kétheti akciós kiadvány protokoll összeállítása és beszerzőkkel egyeztetése
  • Grafikai Briefek összeállítása és ügynökségekkel való együttműködés
  • Support OFFICE heti egyeztetések TEAMS alapján, kommunikáció kiadása Áruházaknak
  • Áruházak működéséhez szükséges POS marketing berendezési anyagok koordinálása tendereztetéstől áruházba szállításig
  • Kategóriák és célkategóriák áruházi edukációs POS Briefelése áruházi megvalósulásig
  • Társosztályokkal való együttműködés: HR, Értékesítés, Jog, Beszerzés, MRD
  • Grafikai és kreatív ügynökségekkel való értekezlet koordinálása és szervezése
  • Bejátszott akciók, hétvégi kuponok és kampányokhoz tartozó POS anyagok gyártása és kiküldése áruházakba
  • Tematikai alaprajzok tervezése
  • Szezonális nagy szezonváltó kihelyezésben való részvétel (téli – nyári)
  • Beszerzőkkel való aktív együttműködés szezonális szortiment kapcsán
  • Osztályvezetővel való belföldi kiállításokon való részvétel és ötletek integrálásának segítése
  • Folyamatfejlesztés kidolgozása a grafikai munka és gyártási folyamatok terén

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezel 2-3 év releváns szakmai tapasztalattal marketing és/vagy áruházi kereskedelmi területen.
  • Kreativitásod és szépérzéked egyaránt kimagasló.
  • Kiváló kommunikációs készség jellemez.
  • Középfokú, aktív angol nyelvtudással rendelkezel.
  • Munkád során törekszel a pontosságra és precizitásra.
  • Fontos számodra, hogy folyamatosan fejleszd magad.

A feladataid magas szintű és önálló elvégzéséhez fontosnak tartjuk, az alábbiakban való jártasságot:

  • ELO, SAP, MS Office

 

Előny, de nem feltétel a barkácsáruházi tapasztalat, valamint nagyfokú szervezőkészség és proaktivitás.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok