Debreceni partnerünk budapesti irodájába keresünk tapasztalt Team Leadert.
Ha úgy érzed ez a Te lehetőséged, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!
Ügyfélszolgálati csapat irányítása és napi működésének biztosítása
Csapattagok mentorálása, motiválása és teljesítményük folyamatos fejlesztése
KPI-ok figyelése, riportok készítése, fejlesztési akciótervek kidolgozása
Eszkalációk kezelése
Együttműködés belső részlegekkel (pl. QA, WFM, Training) a szolgáltatás minőségének fenntartásáért
Új folyamatok, munkafolyamatok és csapat-elköteleződési stratégiák kialakítása
Teljesítményorientált, pozitív csapatkultúra építése
Team Leader / Supervisor tapasztalat (ügyfélszolgálati vagy contact center területen)
Középfokú végzettség
Minimum középszintű(B2) Angol nyelvtudás
Jó szervezőkészség, vezetői és problémamegoldó képesség
Ügyfélközpontúság
MS Office ismeret
Versenyképes fizetés és cafeteria
Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség
Modern irodai környezet
Budapest