Ügyfélszolgálati Csapatvezető (Budapest)

Ügyfélszolgálati Csapatvezető (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Ügyfélszolgálati Csapatvezető

 

Debreceni partnerünk budapesti irodájába keresünk tapasztalt Team Leadert.

 

Ha úgy érzed ez a Te lehetőséged, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!

Feladatok

  • Ügyfélszolgálati csapat irányítása és napi működésének biztosítása

  • Csapattagok mentorálása, motiválása és teljesítményük folyamatos fejlesztése

  • KPI-ok figyelése, riportok készítése, fejlesztési akciótervek kidolgozása

  • Eszkalációk kezelése

  • Együttműködés belső részlegekkel (pl. QA, WFM, Training) a szolgáltatás minőségének fenntartásáért

  • Új folyamatok, munkafolyamatok és csapat-elköteleződési stratégiák kialakítása

  • Teljesítményorientált, pozitív csapatkultúra építése

Elvárások

  • Team Leader / Supervisor tapasztalat (ügyfélszolgálati vagy contact center területen)

  • Középfokú végzettség

  • Minimum középszintű(B2) Angol nyelvtudás

  • Jó szervezőkészség, vezetői és problémamegoldó képesség

  • Ügyfélközpontúság

  • MS Office ismeret

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és cafeteria

  • Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség

  • Modern irodai környezet

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok