/* Senior szaktudású asszisztens -13. havi juttatás- Havi 2 nap home office */
Partnerünk irodaházak és ipari ingatlanok üzemeltetésével, bérbeadásával foglalkozó magyar tulajdonú vállalatcsoport
Feladatok
Ingatlanüzemeltetési igazgató munkájának adminisztratív támogatása, személyi asszisztensi feladatok ellátása,
Az ingatlanüzemeltetési tevékenységgel kapcsolatos tervezési, szervezési feladatok elvégzése, bérleti szerződések elkészítése, ellenőrzése,
Az épületüzemeltetési szoftver használata, bérleti díjak hó végi számlázásának teljes körű ügyintézése, bérlői hibabejelentések felügyelete.
Kapcsolattartás a bérlőkkel, a szervezet belső munkatársaival, valamint külsős hatóságokkal.
Új, potenciális bérlők felkutatásában, lehetséges csatornák kihasználásában való aktív részvétel (hirdetésfeladás, nyomon követés),
Iratkezelés, irattározás, dokumentum-szerződések nyilvántartása, rendszerezése, szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés,
Szoros együttműködés a gazdasági osztállyal a bérleti szerződések, bérleti díjak számlaelőkészítésével, számlázásával kapcsolatban,
Az ingatlanüzemeltetési igazgató kérése szerinti kimutatások, riportok készítése.