Biztosítod az engedélyesek közötti adatcsere működtetését és fenntartását
Felelsz az adatcsere folyamatok hatékony működtetéséért
Munkád során biztosítod villamosenergia területen a kereskedelmi és elosztói engedélyes partnerekkel kialakított folyamatok eredményes működést
Végrehajtod a normál, rendkívüli, technikai kereskedőváltással kapcsolatos feladatokat
Egyeztetsz az új bekapcsolással és fogyasztóváltozással kapcsolatban az Elosztói- és Kereskedői engedélyesekkel
Részt veszel az ügyféligények és reklamációk kivizsgálásában
Elkészíted a szükséges adatszolgáltatásokat és elemzéseket
Részt vállalsz a folyamatkidolgozásokban és azok aktualizálásában
Szakami tudásoddal, aktívan részt veszel az ügyfélkört érintő projektekben, fejlesztésekben
Ellenőrződ, az elszámoláshoz szükséges adatállományokat és az Elosztói engedélyes által kiállított számlákat
Nap szinten ellátod a kapcsolódó adminisztratív feladatokat
Középfokú végzettséggel és legalább 2 év ügyfélkezelésben szerzett tapasztalattal rendelkezel
Magas szintű MS Office ismeretek birtokában vagy és azt tudod alkalmazni a mindennapi munkavégzésed során (EXCEL, WORD)
Képes vagy írásban összetett válaszok, szakmai anyagok elkészítésére
Logikus gondolkodás és analitikus készséged a mindennapi feladatmegoldások során elengedhetetlen
Képes a folyamatokat teljes egészében látni, de ha szükséges a folyamatokat részleteiben érted és tudod kezelni
Ügyfélorientált szemlélettel bírsz és azt képes vagy a mindennapokban alkalmazni
Megoldásra fókuszálsz
Lelkes vagy a csapatmunkában és a másokkal való együttműködésbe
Akarsz fejlődni és új ismereteket elsajátítani
Felelősséget vállalsz saját szakmai és személyes fejlődésedért
Budapest