Nyilvántartásba veszi az elosztói tevékenységgel kapcsolatos kiemelt kezelést igénylő ügyfélészrevételeket.
Dokumentált választ ad az elosztói tevékenységgel kapcsolatos kiemelt kezelést igénylő ügyfél észrevételekre, aktívan részt vesz azok vizsgálatában, a szükségessé váló intézkedések kidolgozásában.
Az általa kezelt ügyekben felügyeli a vállalati eljárásrend szerinti ügykezelést, az eljárásrendek javítására javaslatokat tesz.
Az általa kezelt ügyekben felügyeli a kártérítési igények kezelését és kapcsolatot tart a biztosítóval.
Az általa kezelt ügyekben kapcsolatot tart az elosztói engedélyesek partner szervezeteivel és munkatársaival, valamint a munkakörében érintett ügyfélkörrel.
Feszültségpanaszos ügyekben egykapus kapcsolatot biztosít a bejelentő részére, vezeti a feszültségpanaszos ügyek nyilvántartását, felügyeli a feszültségpanaszos felülvizsgálat garantált szolgáltatások szerinti lebonyolítását és az előírt ügyféltájékoztatások kiküldését.
Az elosztói engedélyezési tevékenységét érintő hatósági eljárásokban közreműködik a nyilatkozat elkészítésében.
Középfokú végzettség
SAP ismeret
MS Office felhasználói szintű használata
3 év iparágban, vagy ügyfélszolgálaton végzett tevékenység
Budapest