HR adminisztrátor (Budapest)

HR adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Nemzetközi humanitárius ​tevékenységeket végző Partnerünk új, HR adminisztrációs munkatársát keresi!
Ha van 5 év tapasztalatod HR admin területén, különösen bérszámfejtés előkészítésében, ​kiválóan beszélsz angolul és ​szeretnél egy jó ügyért dolgozni, jelentkezz!

 

HR adminisztrátor

Feladatok

  • Nemzetközi és belföldi alkalmazottak bérszámfejtésének adminisztrációja, a vonatkozó jogszabályok betartásának biztosítása.
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó havi jelentések elkészítése és a külső bérszámfejtő céggel való kapcsolattartás.
  • Szabadság​-nyilvántartás vezetése, nyomon követése és ellenőrzése​.
  • Munkaszerződések kezelése.
  • Onboarding és offboarding folyamatok támogatása.
  • Szoros együttműködés a humánpolitikai, pénzügyi és informatikai részlegekkel.
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása.

Követelmények

  • Legalább 5 év H​R adminisztrációban szerzett tapasztalat.
  • Magabiztos​, bérszámfejtéshez kapcsolódó ismeretek.
  • MS Office programok (különösen Excel) magas szintű ismerete.
  • Magas szintű magyar és angol nyelvtudás (írásban és szóban).
  • Önálló, proaktív munkavégzés.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség.
  • Előnyt jelent a humán erőforrás területen szerzett szakképesítés, magyar munkajoggal kapcsolatos ismeretek.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag.
  • Szakmai fejlődési lehetőség.
  • Jó hangulatú csapat.
  • Stabil munkahely.
  • Cafeteria rendszer.
  • Egészségbiztosítás.
  • Támogató és dinamikus munkahelyi kultúra.
  • Karrierlehetőségek.

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok