BKV Zrt. Jogi és Humánpolitikai Igazgatóság
Központi Munkaügyi Adminisztrációs Osztálya
HUMÁNÜGYI feladatokra
felvételt hirdet
6 órás részmunkaidőben
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú személyügyi/munkaügyi szakképesítés
- vagy érettségi és 3 év humán területen szerzett szakmai tapasztalat
- MS Office programok ismerete (magasfokú Excel tudás)
Előnyt jelent:
- gazdasági/humán egyetem/főiskolai diploma/oklevél vagy gazdasági/humán technikus/felsőfokú szakirányú szakképesítés
- SAP HR moduljának ismerete
A munkavállaló feladatai:
- adatbázis kezelés
- Excel táblázatok készítése az alábbi témákban:
- SAP HR adatbázisból adatok kinyerése
- humánügyi tevékenységek támogatása
- munkaügyi statisztikai adatok elkészítése
- humánügyi törzsadatok kezelése, karbantartása, eseti ellenőrzése
- munkaügyi kimutatások elkészítése
- jelentések, beszámolók kimutatások, szakmai anyagok készítése
- adminisztratív feladatok ellátása
- nyilvántartások kezelése
Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség szóban és írásban
- csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság, megbízható személyiség
- egyedi konfliktushelyzetek kezelése
- gyors, precíz munkavégzés
- a vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete (Mt, Szja)
Amit kínálunk:
- stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség
- versenyképes jövedelem
- ingyenes utazás a BKV járatain a házastárs, valamint az egy háztartásban élő minden iskolás gyermek részére
- cafeteria juttatás
Bérezés megegyezés szerint.
Munkavégzés jellege, helye:
6 órás munkarend, Budapest VII. kerület Akácfa utca 15.
Jelentkezési határidő: 2022. május 31.
A jelentkezéshez fényképes szakmai önéletrajzot kérünk az elérhetőség és a bérigény megjelölésével.