IRODAI ASSZISZTENS (Budapest)

IRODAI ASSZISZTENS (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

IRODAI ASSZISZTENS

Felsővezető-kereséssel és diplomás szakemberek fejvadászatával foglalkozó piacvezető HR-tanácsadó cégünk részére keresünk munkatársat

IRODAI ASSZISZTENS (16-2275) pozícióba.

Feladatok

  • Recepciós feladatok ellátása, vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása, központi telefonok, e-mailek kezelése,
  • Az iroda működésének proaktív támogatása,
  • Iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések)
  • Kapcsolattartás az irodaház működtetőjével a tevékenység zökkenőmentes működésének érdekében,
  • Irodaszerek, tisztítószerek folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása (készlet ellenőrzés, beszerzés),
  • Postázási és ad-hoc beszerzési feladatok,
  • Tárgyalók és az irodaterület rendben tartása

Elvárások

  • Pozitív, dinamikus személyiség és jó kommunikáció,
  • Pontos, precíz munkavégzés,
  • KKV szolgáltatócégnél szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk

  • Változatos, sokrétű feladatok,
  • Exkluzív irodai környezet,
  • Eredményorientált, együttműködő, jó hangulatú fiatalos csapat.
  • A munkaidő: Napi 4-6 órás munkavégzés

A munkavégzés helye

Budapest belváros

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok