A VIP-felhasználókat támogató IT-specialista kritikus szintű támogatást nyújt a NAV felsővezetőinek.
Technológiai támogatást nyújt a NAV felsővezetőinek, különös tekintettel a felsővezetői értekezletek, közösségi rendezvények technikai igényeire.
Felelős a NAV Vezetősége által feladatott hibajegyek kezeléséért.
Telepíti a kért szoftvereket PC- és Apple-, valamint a Android-eszközökre.
Elhárítja és megoldja a kisebb vezeték nélküli, hálózati, vagy nyomtatóproblémákat; a nagyobb (vezeték nélküli, hálózati stb.) problémákat továbbítja az informatikai (IT) infrastruktúra-üzemeltető csapatokhoz.
Elvárás a gyors és rendszeres személyes jelenlét, valamint a rendelkezésre állás a helyszíni, személyes munkavégzésre a rendes munkaidőben és szükség szerint (eseti jelleggel, igény szerint csúsztatott munkarendben).
Követi a kidolgozott és alkalmazott hibakezelési folyamatokat, jegykezelő rendszerben adminisztrálja az elvégzett feladatait, beleértve a probléma megoldásának a lépéseit is.
Elvárások
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet (erkölcsi bizonyítvány a pályázat elnyerése után),
Állandó belföldi lakóhely,
Felsőfokú szakirányú végzettség,
Audiovizuális technológiák ismerete a Microsoft Teams, és a hálózati területeken,
Kliensoldali hardverek, köztük az asztali számítógépek, laptopok, mobiltelefonok, táblagépek, nyomtatók, projektorok és szkennerek haladó szintű ismerete,
IT-támogatói eszközök alapvető ismerete: Active Directory, Service Manager,
Kiemelkedően jó írásbeli és szóbeli kifejező készség,
Képesség az új technológiák önálló elsajátítására és mások oktatására,
Budapest, 1054 V. Budapest, Széchenyi utca 2. (országos hatáskörű szervként azonban az ország több pontján jelen vagyunk, így több alternatívát tudunk kínálni)