Költségvetési és pénzügyi szakügyintéző (Budapest)

Költségvetési és pénzügyi szakügyintéző (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

A Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
Költségvetési és Működési Gazdálkodási Főosztály

költségvetési és pénzügyi szakügyintéző

álláshely betöltésére pályázatot ír ki

Ellátandó feladatok:

Elvégzi az E. Alap költségvetésének tervezésével, a költségvetés végrehajtásával és a zárszámadással kapcsolatos tevékenységek koordinálását, beszámolási szempontok meghatározását, valamint egyeztetést a szakfőosztályokkal. Elkészíti az E. Alap elemi költségvetését, a költségvetési törvényben rögzített előirányzatok alábontását és rögzítését a vonatkozó jogszabályi rendnek megfelelően. Összeállítja a működési szektorát érintő felhasználási tervet (prognózis), a KKVTR KM rendszerbe rögzíti, és azon keresztül benyújtja. Elvégzi más szakfőosztály felelősségi körébe nem tartozó bevételi és kiadási előirányzatok tervszámainak kalkulációját. Előkészíti a főosztály tevékenységi körét érintő NEAK főigazgatói szabályzatok és egyéb szervezetszabályozó eszközöket. Ellátja az E. Alap működési költségvetés előirányzat-maradványának felülvizsgálatát kötelezettségvállalással terhelt és nem terhelt bontásban, jóváhagyásra előkészítését. Összeállítja az E. Alap költségvetési bevételeit, kiadásait, egyenlegét a költségvetési évet követő három évre vonatkozóan a középtávú tervezés keretében. A központi költségvetésről, a központi költségvetés végrehajtásáról szóló (zárszámadási) törvénytervezet normaszövegeinek, mellékleteinek, indokolásainak összeállítását, szakfőosztályi koordináció elvégzését, főosztályi észrevételek átvezetését a törvénytervezeteken.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság
  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdász szakképzettség vagy
  • Egyetemi vagy főiskolai szintű pénzügyi-számviteli szakképzettség

Egyéb pályázati előnyök:

  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat
  • FORRÁS program, Magyar Államkincstár Központi Költségvetés Végrehajtását Támogató Rendszerének (KKVTR) Költségvetési Moduljának (KM) ismerete
  • Jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  • Precizitás, megbízhatóság, terhelhetőség
  • Együttműködés, problémamegoldó készség
  • MS Office alkalmazások megbízható, felhasználói szintű ismerete, elsősorban Excel, Word, Outlook

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Hatékony munkavégzés
  • Irodai informatikai rendszerek, alkalmazások használata
  • Elkötelezettség, megbízhatóság
  • Eredményorientáció és motiváltság
  • Szakmai lojalitás

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • Végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
  • A kötelezően használandó személyes adatok kezeléséről szóló nyilatkozat, valamint a kitöltendő önéletrajz minta megtalálható a www.neak.gov.hu honlapon az álláspályázatok menüpont alatt.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.):

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kit. rendelkezései, az egyéb juttatásokra a NEAK Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Miskolcziné Csányi Éva osztályvezető nyújt a +36 1 350 2001/2802-es telefonszámon. A pályázatok elektronikus úton az F031/646-1/2024. iktatószámra való hivatkozással, a Humánpolitikai Főosztály részére küldhetőek.

A munkavégzés helye:

Teljes munkaidőben határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony keretében: 1139 Budapest, Váci út 73/A.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. május 14.

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok