Csatlakozz a csapatunkhoz!
Budapesti nagykereskedelmi cégünk
ONLINE VEVŐSZOLGÁLATI MUNKATÁRSAT
keres.
Ezekre a feladatokra keresünk munkatársat:
- Ügyfelekkel, vevőkkel történő kapcsolattartás, tájékoztatás nyújtása telefonon, e-mailen, chat-ben és közösségi oldalon (webáruházak működéséről tájékoztatás, az online felületen történő rendelés segítése)
- Online vásárlással kapcsolatos reklamációk kezelése
- A webáruházakba érkező rendelésekkel kapcsolatos napi ügyintézés (megrendelések ellenőrzése, feldolgozásra történő továbbítása, problémás rendelések kezelése, lemondások, elállások, visszáru kezelése)
- Szállító partnerrel kapcsolatos ügyintézés (kártérítés, utánvétek)
- Bankkártyás szolgáltató partnerrel kapcsolatos ügyintézés (bankkártya tranzakciók sikerességének ellenőrzése, rendszeres elszámolások, visszatérítések)
Amit várunk az ideális jelölttől:
- Legalább középfokú végzettség
- Ügyfélközpontú gondolkodás
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség
- MS Office gyakorlott használata
- Gyakorlat legalább egy vállalati integrált ügyviteli rendszer (ERP) kezelésében
- Gyakorlat legalább egy webáruházi rendszer magas szintű használatában (UNAS rendszer ismerete kifejezetten előny)
- Gyakorlat legalább egy futárszolgálati rendszer (GLS, MPL) használatában
- Az online vásárlásra vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályok alapvető ismerete
- Proaktív és kreatív probléma-megoldási képesség
- Önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés
Előnyként értékeljük:
- A hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalatot
- az UNAS webáruházi rendszer ismeretét
Amit mi kínálunk:
- Betanulás után lehetőség részleges otthoni munkavégzésre az aktuális teendőktől függően
- Szakmai fejlődési lehetőség
- ünnepi dolgozói csomagok, ajándékok,
- kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a munkakör, kérjük, rövid bemutatkozó leveled kíséretében fényképes önéletrajzodat küldd el nekünk. Kérjük, a tárgyban tüntesd fel a pozíció nevét!