Pénzügyi és irodai asszisztens (Budapest)

Pénzügyi és irodai asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

A Mosoly Alapítvány

Pénzügyi és irodai asszisztenst

keres 6 órás munkaidőbe.

A Mosoly Alapítvány ingyenes mese- és művészetterápiás programokkal segíti azoknak a gyerekeknek a lelki gyógyulását, akik hosszan tartó betegségben szenvednek. Terápiás programjainkat magasan képzett szakemberek (pszichológusok, klinikai szakpszichológusok, művészetterapeuták) közreműködésével, jól kidolgozott monitoring rendszer mellett végezzük. Kis létszámú, dinamikus csapatunkba keresünk hosszú távra olyan precíz és pénzügyi adminisztrációban is jártas munkatársat, aki élvezi az összetett feladatkörből adódó sokszínű munkát és az ezzel járó kihívásokat.

 

Ha mindez megvan benned és elkötelezett tagja szeretnél lenni csapatunknak, várjuk jelentkezésedet!

Jelentkezési határidő: 2020. január 10.

 

Állás típusa: 6 órás munkaidő

 

Főbb feladataid közé tartozna az Alapítvány működésével kapcsolatos pénzügyi és HR adminisztráció, a könyvelőkkel és bérszámfejtőkkel történő kapcsolattartás, a házipénztár kezelése, az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása és az alapítványi vezető munkájával kapcsolatos asszisztencia ellátása.

 

Feladatok

  • számlák adminisztrálása, könyvelésre összekészítése,
  • házipénztár kezelése,
  • banki ügyintézés, banki kapcsolattartás, készpénzfelvétel és -befizetés
  • éves audit előkészítése, támogatása,
  • jelenléti ívek, szabadságok adminisztrálása, egyéb munkaügyi nyomtatványok ügyintézése, előkészítése
  • informatikai problémák kezelése (kapcsolattarás a rendszergazdával, a webhely szolgáltatóval, illetve a nyomtató karbantartóval)
  • informatikai eszközök nyilvántartása (telefonok, mobilok, laptopok, nyomtatók, szerverek)
  • beszerzések bonyolítása
  • gondoskodás az irodaszerek, papír, festékkazetta, illetve egyéb, a működéssel kapcsolatos fogyó anyagok (pl. kávé, tej, ásványvíz) szükség szerinti pótlásáról
  • az irodával kapcsolatos egyéb feladatok ellátása (pl. leltározás)
  • kimenő/bejövő küldemények iktatása, postai feladások intézése
  • egyéb hivatali ügyek intézése (pl. Telenor kapcsolattartás az előfizetések vonatkozásában)
  • vezetői asszisztencia ellátása

Jelentkezési feltételek:

  • Minimum 3 év munkatapasztalat pénzügyi adminisztrációs területen (vezetői asszisztencia területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel)
  • Pontos, precíz és önálló munkavégzés
  • Számítógépes ismeretek (word, xls biztos kezelése)

A munkához szükséges kompetenciák:

  • Gyors és hatékony munkavégzés
  • Jó szervezési készség
  • Jó időmenedzsment készség
  • Rugalmasság
  • Nyitottság az új dolgokra
  • Segítő- és szolgálatkészség
  • Csapatmunkában való aktív részvétel
  • Jó kommunikációs készség
  • Jó konfliktuskezelő képesség

Amit kínálunk:

  • Részese lehetsz egy értékorientált, szakmai szervezetnek
  • Tagja lehetsz egy kis létszámú, dinamikus csapatnak
  • Változatos feladatokkal, kihívásokkal találkozhatsz a napi munkádban
  • Tanulási és fejlődési lehetőségeket kapsz

Munkavégzés helye

Budapest, Nyugati tér

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem az állásra" gombra való kattintással várjuk önéletrajzát, - mely tartalmazza a bérigény megjelölését - és motivációs levélét, valamint egy referenciát adó személy elérhetőségének megjelölését.

A motivációs levél maximum egy A/4-es oldal terjedelmű legyen, melyben bemutatod:

  • Miért szeretnél a Mosoly Alapítványnál dolgozni ebben a munkakörben?
  • Miért tartod magad alkalmasnak erre a feladatra, milyen számunkra fontos kompetenciáikkal rendelkezel?

 

Várható munkába lépés: 2020. február eleje

A pályázatuk alapján első körben kiválasztott jelöltek személyes interjún vesznek részt (várhatóan 2 fordulóra lehet számítani).

További információk az alapítványról: www.mosolyalapitvany.hu

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok