Recepciós és irodai asszisztens munkatárs (Budapest)

Recepciós és irodai asszisztens munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Egészségügyi profilú nemzetközi vállalat keres XV. kerületi új létesítményébe teljes munkaidős (napi 8 óra)

Recepciós és irodai asszisztens

munkatársat

Feladatok

  • fogadja és kíséri az érkező hivatalos vendégeket, a belföldi és külföldi telefonhívásokat
  • átveszi a postát, szétosztja a szervezeti egységek felé
  • vezeti és nyilvántartja a beérkező és kimenő postát
  • kezeli és adminisztrálja az irattárat és egyéb ellátmányt
  • iktatja/scannali a bejövő számlákat a pénzügyi programban
  • egyéb irodai adminisztrációs feladatokat végez

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • magabiztos, társalgási szintű angol nyelvtudás (az interjún pár perces angol nyelvű beszélgetésre lehet számítani)
  • gyakorlott számítógép kezelői (Word, Excel) ismeret
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • magabiztos, határozott fellépés
  • ápolt megjelenés, vidám, kedves, mosolygós személyiség

Amit kínálunk

  • mielőbbi munkakezdés (betanulás az V. kerületi irodánkban, munkavégzés 2025. márciusától a XV. kerületben)
  • nemzetközi, kulturált, barátságos munkakörnyezet
  • hosszú távú munkalehetőség
  • versenyképes juttatási csomag költségtérítéssel
  • munkába járás segítése céges busszal

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével küldje el.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok