Állások
Keresés
Állásposta
Magazin
Szakmunka
Álláshirdetés-feladás
Regisztráció ›
Belépés ›
Service Desk / 2nd Level - Cloud Services (Magyarország)
Service Desk / 2nd Level - Cloud Services (Magyarország)
Jelentkezem az állásra ›
Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.
Alapvető elvárások
IT, telekommunikáció
1 - 2 év tapasztalat
beosztott
Felsőfokú végzettség
teljes munkaidő
angol - középfokú
német - középfokú
Service Desk / 2nd Level - Cloud Services
Feladatok:
Elsődleges kapcsolattartás üzleti ügyfelekkel
Technikai szolgáltatási portfolió teljes körű kezelése, beleértve a belső és külső szoftverpartnerekkel való kapcsolattartást
A szolgáltatási esetek határidőn belüli megoldásának biztosítása, miközben fenntartja a kiváló ügyfélkommunikációt
Belső és külső riportok készítésének támogatása
Üzleti ügyfelek technikai problémáinak elemzése és megoldása
1st Level támogatásból vagy más osztályoktól érkező feladatok kezelése
Microsoft Cloud-szolgáltatások, különösen az Office365 magabiztos használata
Nagyvállalati ügyfelek számára nyújtott tanácsadási és migrációs projektek támogatása
Elvárások:
Ügyfélkezelési és IT területen szerzett szakmai tapasztalat
Fontos, 2nd Level / Service Desk tapasztalat, különösen IT alkalmazások terén
Előny, ha van már tapasztalatod helyi Microsoft Server termékekkel, különösen Microsoft Exchange és AD-adminisztrációval kapcsolatban
Ügyfélközpontúság
Rugalmasság a munkaidő-beosztás tekintetében
Magas szintű önállóság és motiváció
Csapatmunka
Gyors tanulás új feladatok elsajátítása során
Üzleti ügyfelek igényeinek megértése
Magabiztos német és angol nyelvtudás szóban és írásban
Előnyt jelent:
Microsoft Server-termékekre vagy Cloud szolgáltatásokra vonatkozó MSFT tanúsítvány (pl. MCP, MCSA, MTA)
Jelentkezem az állásra ›
Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?
Ne maradj le egy jó állásról!
Kérem! ›
Állásajánlatok - legnépszerűbb városok
Budapest
Debrecen
Pécs
Szeged
Kecskemét
Nyírbátor
Győr
Székesfehérvár
Veszprém
Tatabánya