Costumer Service gyakornok (Budapest)

Costumer Service gyakornok (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Mind-Diák Szövetkezet

Costumer Service gyakornok

Feladatok

  • Ügyfelektől érkező ajánlatkérések és megrendelések gyors, pontos és megbízható feldolgozása
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, belső társszervezetekkel és külső partnerekkel (pl. fuvarozók) a teljes rendelési folyamat során – a megrendelés fogadásától a kiszállításig
  • Ügyfelek aktív támogatása a rendelési folyamat minden szakaszában
  • A felmerülő kérdések és problémák kezelése, megoldási javaslatok biztosítása

Elvárások

  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok gazdasági vagy műszaki területen
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Vevőközpontú szemlélet, kiváló kommunikációs készségek
  • Problémamegoldó képesség, analitikus és komplex gondolkodásmód
  • Határozott, magabiztos fellépés
  • Önálló munkavégzésre való képesség, ugyanakkor csapatban való hatékony együttműködés

Előnyök

  • Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy informatika területen
  • SAP rendszer használatában szerzett tapasztalat
  • Magabiztos MS Office tudás
  • Excel haladó szintű használata
  • Műszaki termékek, megoldások iránti érdeklődés

Amit kínálunk

  • Bruttó 2005-2300 kevesebb mint 1 év munkatapasztalattal
  • Bruttó 2300-2500 több mint 1 év munkatapasztalattal
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy biztos nemzetközi vállalati háttérrel rendelkező cégnél
  • Támogató, együttműködő csapat és modern munkakörnyezet
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Munkavégzés helye

Budapest VIII.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok