Ügyfelektől érkező ajánlatkérések és megrendelések gyors, pontos és megbízható feldolgozása
Kapcsolattartás ügyfelekkel, belső társszervezetekkel és külső partnerekkel (pl. fuvarozók) a teljes rendelési folyamat során – a megrendelés fogadásától a kiszállításig
Ügyfelek aktív támogatása a rendelési folyamat minden szakaszában
A felmerülő kérdések és problémák kezelése, megoldási javaslatok biztosítása
Elvárások
Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok gazdasági vagy műszaki területen
Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Vevőközpontú szemlélet, kiváló kommunikációs készségek
Problémamegoldó képesség, analitikus és komplex gondolkodásmód
Határozott, magabiztos fellépés
Önálló munkavégzésre való képesség, ugyanakkor csapatban való hatékony együttműködés
Előnyök
Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy informatika területen
SAP rendszer használatában szerzett tapasztalat
Magabiztos MS Office tudás
Excel haladó szintű használata
Műszaki termékek, megoldások iránti érdeklődés
Amit kínálunk
Bruttó 2005-2300 kevesebb mint 1 év munkatapasztalattal
Bruttó 2300-2500 több mint 1 év munkatapasztalattal
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy biztos nemzetközi vállalati háttérrel rendelkező cégnél
Támogató, együttműködő csapat és modern munkakörnyezet