Irodai adminisztratív munkatárs (Budapest)

Irodai adminisztratív munkatárs (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Budapesti építőipari vállalkozás fiatalos csapatában ingatlan fejlesztésben és üzemeltetésben jártas

Irodai adminisztratív

munkatársat keres IX. kerületi munkavégzésre.

Feladatok

  • Műszaki Osztály napi munkájának támogatása,
  • Kapcsolattartás a közműszolgáltatókkal, illetve bérlőkkel,
  • Kapcsolattartás társosztályokkal szóban és írásban,
  • Közüzemi fogyasztások táblázatban való rögzítése,
  • Árajánlatok bekérése telefonon és e-mailen,
  • Dokumentációk, táblázatok, kimutatások készítése és a már meglévő nyilvántartások vezetése,
  • Céges levelezés kezelése,
  • Hirdetések feladása,
  • Egyéb, ad-hoc jellegű feladatok elvégzése,
  • Általános irodai teendők ellátása (iratok szkennelése, lefűzése, fénymásolás).

Elvárások

  • Építőiparban, vagy ingatlan-üzemeltetésben szerzett 2-3 éves tapasztalat,
  • Jó kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt,
  • Precizitás, proaktivitás, önálló munkavégzés,
  • Rugalmasság,
  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat,
  • Legalább középfokú iskolai végzettség,
  • Magas fokú számítógépes ismeretek (MS Office, különösen Word és Excel, valamint a Google Drive szolgáltatásai),
  • Lojalitás,
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaszerződés,
  • Fix jövedelem,
  • Hétfőtől péntekig, reggel 7:30-tól délután 16:00 óráig tartó munkavégzés, fél órás ebédszünettel,
  • Fiatalos, lendületes és támogató csapat.

Munkavégzés helye

Budapest, IX. kerület

Jelentkezés módja

Jelentkezéskor kérjük, hogy fényképes önéletrajzához csatoljon legfeljebb egy oldal terjedelmű motivációs levelet, amely tartalmazza bruttó fizetési igényét is.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok