Irodai asszisztens (Szeged)

Irodai asszisztens (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

 

25 éves múlttal rendelkező az ipari és háztartási tisztítóberendezések értékesítésével és szervizelésével foglalkozó partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

 

Irodai asszisztens

Elvárások:

Középfokú végzettség, Számítógép és irodai alkalmazások használatában való jártasság, Pontos és megbízható munkavégzés

Előnyt jelent:

Műszaki érdeklődés / végzettség, Honlap karbantartásban szerzett jártasság, Angol nyelvismeret, Tanulási képesség, Füstmentes életmód

Feladatok:

A vezető munkájának segítése, A munka során szükséges levelek, egyéb dokumentumok szerkesztése, adminisztrációs feladatok ellátása, webáruház admin felületen keresztüli karbantartása

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés, Stabil háttér, Jó munkaköri légkör, Kiszámítható munkaidő, Biztos szabadság, , Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Munkavégzés helye:

Szeged

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok