IT Helpdesk Team Lead (german speaking) (Budapest)

IT Helpdesk Team Lead (german speaking) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

IT Helpdesk Team Lead (german speaking)

Leírás

Partnerünk egy nemzetközi szoftverfejlesztő és tanácsadó vállalat, amely üzleti megoldások széles spektrumát kínálja ügyfelei számára, beleértve a digitalizációt és az IT tanácsadást. Céljuk a digitális transzformáció és a folyamatoptimalizáció elősegítése, valamint a technológiai infrastruktúra fejlesztése. A cég szakértői csapata testre szabott megoldásokkal támogatja ügyfeleit, hosszú távú és stratégiai partnerségeket építve.

Ezen partnerünk részére keresünk németül folyékonyan beszélő First level IT Support Team Lead-et, aki felelős lesz a csapat irányításáért és a zavartalan működés biztosításáért.

IT Helpdesk Team Lead (german speaking)

Feladatok

  • IT Support csapat irányítása és személyzeti beosztás tervezése.
  • Csapattagokkal történő fejlesztési beszélgetések vezetése és részvétel csapat- valamint ügyfélmegbeszéléseken.
  • SLA figyelése és betartása.
  • Szükség esetén aktív részvétel a támogatói tevékenységekben.
  • Munkatársak technikai támogatása.
  • Folyamatos folyamat- és eljárásjavítások bevezetése.


Elvárások

  • Minimum 2 év vezetői tapasztalat (IT Support vagy Customer Service területen).
  • IT Support tapasztalat megléte elengedhetetlen.
  • Eszkalációkezelési tapasztalat.
  • Stakeholder management tapasztalat.
  • Német nyelvtudás C1 szinten és angol nyelvtudás minimum B2 szinten.
  • Stressztűrő képesség, szervezési és megvalósítási erősségek.
  • Gyakorlati megközelítésű ("hands-on") munkavégzés és kiemelkedő kommunikációs készségek.


Előnyt jelent:

  • Tapasztalat 7/24-es csapat menedzselésében.


Amit kínálunk

  • Heti 1 nap Home Office.
  • Egészségbiztosítás.
  • Bejárás támogatás.
  • Cafeteria.

Munkavégzés helye

Budapest, Budapest VIII. kerület

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok