Recruitment Consultant (pénzügy/számviteli területre) (Budapest)

Recruitment Consultant (pénzügy/számviteli területre) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Mindig vonzott a HR világa de eddig más területen dolgoztál? Szeretnél egy szuper új munkahelyet, ahol nincs két egyforma napod?


A Randstad a világ legnagyobb HR szolgáltató cége és Magyarországon is piacvezetők vagyunk. 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, most már 120+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást.


A Randstad Hungary gyorsan növekszik, a 38 Randstad ország közül a legsikeresebb pénzügyi mutatókat produkálta tavaly (is).  A munkaerő-közvetítés magyar piacvezetőjeként arra készülünk, hogy a válság után megerősödve, a korábbinál is nagyobb sikerek állnak előttünk, és így bővítjük csapatunkat.


Munkád során találkozhatsz Magyarország gazdasági életének vezetőivel, mindemellett pedig szép környezetben, profi csapat tagjaként teljesítményarányos jövedelmet tudsz elérni. Tehetségeket, csillogó szemű tanácsadókat keresünk - lehet, hogy pont Téged!

Recruitment Consultant (pénzügy/számviteli területre)

Feladatok

Mik egy Randstad tanácsadó feladatai?

  • Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, pozíciók átbeszélése, felvétele, meghirdetése.
  • A lehető legszuperebb jelöltek felkutatása a pozíciókra (online, networkön keresztül, a föld alól, bárhonnan) :)
  • Toborzási, kiválasztási projektek teljeskörű menedzsmentje - nagyfokú önállósággal!
  • Jelöltek interjúztatása (online/személyesen) és a velük való kapcsolattartás a folyamat kezdetétől a lezárásáig.
  • Munkaerőpiac feltérképezése, folyamatos monitorozása, kapcsolati háló építése és aktívan tartása pénzügyi/jogi területen.
  • Új, potenciális ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel és a Randstad szolgáltatásainak bemutatása/értékesítése.
  • Lehetőség on-site toborzási projektekben való részvételre rövidebb-hosszabb ideig.


Követelmények

Akkor érdemes jelentkezned, ha:

  • Felcsillan a szemed, ha az alábbi szavakat hallod: kihívás, izgalom, változás, tanulás, lehetőség.
  • Rendelkezel már munkatapasztalattal (tapasztalat pénzügyi/számviteli területen akár kisebb cégeknél, akár SSC/BSC vonalon előny)
  • Jól beszélsz angolul és szívesen használod is a nyelvtudásod.
  • Lázba hoz a gondolat, hogy minden nap új emberekkel (ügyfelekkel, jelöltekkel) lesz lehetőséged beszélni.
  • Szeretnéd megtapasztalni, milyen egy jó csapat részeként, mégis önállóan, de megfelelő támogatással dolgozni.


Amit kínálunk

Miért a Randstad-ot válaszd?

  • Multi cég vagyunk, de itt mégis mindenki ismer mindenkit.
  • A gyorsan növekvő üzletünk miatt fejlődhetsz, igazi karrierlehetőség áll előtted.
  • Ha más területről (pénzügy/számvitel, SSC előny) érkeztél, karrierváltó vagy, nálunk megtanulhatsz egy új szakmát!
  • A teljesítményeddel arányos jövedelem mellett cafeteria, egészségpénztár vár rád.
  • Magasan átlagon felüli munkakörnyezet, kilátással a Millenáris parkra, Rózsadombra, amit csak részben használunk ki, mert a home office nálunk általános. Év végén pedig egy szuper új irodába költözünk majd a 13. kerületben.
  • Napi nyolc órában pörgősen dolgozunk, de utána együtt bulizunk (jelenleg az online térben), szeretjük a családi programokat, tiszteljük egymás szabadidejét.


Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok