Személyes ügyfélszolgálaton kisegítő munkatárs - Monor (Monor)

Személyes ügyfélszolgálaton kisegítő munkatárs - Monor (Monor)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

Az NKM Ügyfélkapcsolati Kft, a Nemzeti Közművek tagjaként, mintegy 775 ezer egyetemes és szabadpiacon vételező ügyfelet lát el villamosenergiával. Legfontosabb célkitűzése, hogy szolgáltatásának színvonalát, biztonságát és minőségét szem előtt tartva végezze munkáját, figyelembe véve a fogyasztók igényeit, csakúgy, mint a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás szempontjait.

Személyes ügyfélszolgálaton kisegítő munkatárs - Monor

Feladatok

  • Ügyfelek tájékoztatása
  • Nyomtatványok kitöltetése
  • Az ügyfelek irányítása a megfelelő munkatárshoz

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • 18. életév betöltése
  • Jó kommunikációs készség
  • Határozott fellépés
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
  • A diákmunka hosszú távú vállalása (min. 3-4 hónap!)

Munkaidő

  • Kedden:7:00-13:00 óráig, csütörtökön: 13:00-19:00 óráig tartó műszakok.

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Ceglédről való utazást oda-vissza céges autóval biztosítjuk és a munkaidőbe beleszámít az utazási idő is

Munkavégzés helye

Monor

Monor

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok