Ügyfelünk Európa legnagyobb független mobilitási szolgáltatója a haszongépjármű-ágazatban. A salzburgi székhelyű vállalat közúti segítségnyújtási és mobilitási szolgáltatásokat nyújt
Telefonos ügyintéző (Német nyelvtudással)
Feladatok
A meglévő ügyfelek támogatása és a bejövő kérdések megválaszolása, többnyire magyarul, kevés esetben németül
Támogatás nyújtása a következő kérdésekben:
Biztosítások
Balesetek
Vezetés közben előforduló problémák
Kommunikáció elsősorban telefonon, de néhány esetben chaten vagy e-mailen keresztül
Követelmények
Magyar anyanyelv
Folyékony (B2) német nyelvtudás
Hajlandóság váltott műszakokban dolgozni (éjszaka, hétköznap és hétvégén - rugalmas és testre szabható műszakbeosztással).
Operátor / ügyfélszolgálati / call center tapasztalat előny, de nem kötelező