Központi államigazgatási szerv pályázatot hirdet adminisztratív asszisztens beosztás betöltésére határozatlan idejű tiszthelyettesi hivatásos szolgálati jogviszonyban.
ÜGYVITELI ASSZISZTENS
Főbb feladatok:
- szervezeti egységeknél készült vagy más szervtől, személytől érkezett irat átvétele, nyilvántartása, továbbítása, kezelése, irattározása, őrzése és az iratok selejtezésre történő előkészítése, levéltárnak átadása, valamint ezek ellenőrzése,
- irodai asszisztensi feladatok (iratok szerkesztése) ellátása
- bélyegzők, pecsétnyomók nyilvántartása,
- elektronikus úton érkező levelek figyelemmel kísérése és közvetlen átadása, szignálásra történő előkészítése,
- irattári feladatok ellátása,
- egyéb ügykezelési feladatok ellátása.
A munkakör betöltéséhez szükséges feltételek és főbb kompetenciák:
- államilag elismert középfokú végzettség
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- felhasználói szintű számítógépes ismeret
- alaposság, precizitás,
- minőségi önálló munkavégzés, terhelhetőség
Pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- ügykezelői vizsga, titkos ügykezelői vizsga,
- adminisztrátori, asszisztensi beosztásban szerzett szakmai tapasztalat
Amit mi nyújtunk cserébe:
- versenyképes munkabér
- béren felüli juttatások (SZÉP kártya, ruhapénz, BKK bérlet térítése)
- megbízható munkahely
- barátságos légkör, kicsi és összetartó csapattal
Foglalkoztatás jellege:
- hivatásos szolgálati jogviszony (tiszthelyettesi státusz)
- hivatali munkarend: 40 ór
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
Jelentkezését várjuk elektronikus úton, a munkakör megjelölésével (Ügyviteli asszisztens), magyar nyelvű, fényképes önéletrajzzal és rövid kísérőlevéllel.