A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Application Manager (REF3776F)
Az állás leírása
Autóipari rendszerek üzemeltetési területére keresünk ambiciózus, németül magabiztosan kommunikáló Application Manager kollégát. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!
Feladatok:
- Az alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása.
- Alkalmazásüzemeltető kis létszámű csapat szakmai vezetése, koordinálása.
- Alkalmazások napi szintű, folyamatos, problémamentes üzemeltetésének biztosítása.
- Problémák fogadása, elemzése és megoldása.
- Incidens-, Change, Problem Management folyamatok támogatása.
- Együttműködés a különböző támogató csoportokkal, és az SLA-k betartásának biztosítása.
- Az alkalmazások folyamatos nyomon követése funkcionális és műszaki szempontokból.
- Fejlesztőkkel való együttműködés összetett problémák megoldása érdekében.
- Felhasználói támogatás nyújtása és dokumentáció karbantartása.
- 3rd party tevékenyéségnek koordinálása, felügyelete.
- Az alkalmazással kapcsolatos változtatási igények és változtatások kezelése.
- A rendszer valamennyi dokumentációjának naprakészen tartása.
- A kritikus hibák (Major Incident) elhárításának proaktív koordinálása a többi szükséges szervezeti egység bevonásával és az ügyfél rendszeres tájékoztatása (Status Reporting).
Amit kínálunk:
- Stabil munkalehetőség egy nemzetközi, professzionális környezetben.
- Lehetőség az IT-alkalmazások világában való fejlődésre.
- Támogató és együttműködő csapat, amely segíti a szakmai növekedést.
Elvárások:
- Tapasztalat az alkalmazások és felhasználók támogatásában.
- Az alkalmazások 2. és 3. szintű támogatásában szerzett releváns 3+ év tapasztalat.
- Volkswagen és/vagy VW AG ügyféllel szerzett 2+ év tapasztalat.
- Volkswagen és/vagy VW AG környezetben szerzett releváns 2+ év tapasztalat.
- ITIL folyamatok beható ismerete és gyakorlati tapasztalat.
- Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is.
- Pontosság, precizitás, döntésképesség, proaktivitás, rendszerszemlélet.
- Kiemelkedő kommunikációs készségek és ügyfélközpontú hozzáállás.
- Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. SC3, Jira, ServiceNow).
- OnCallDuty / Ügyelet vállalási hajlandóság.
- Német (B2) és angol (B2) nyelvtudás.
Előnyök:
- Felsőfokú végzettség
- Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat
- Volkswagen / VW AG alkalmazások üzemeltetésében szerzett tapasztalat
- ITIL Certifikáció
- Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
- ICT üzemeltetési tapasztalat
Munkavégzés helye
Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged