Application Manager (REF3776F) (Budapest)

Application Manager (REF3776F) (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Application Manager (REF3776F)

Az állás leírása

Autóipari rendszerek üzemeltetési területére keresünk ambiciózus, németül magabiztosan kommunikáló Application Manager kollégát. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

Feladatok:

  • Az alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása.
  • Alkalmazásüzemeltető kis létszámű csapat szakmai vezetése, koordinálása.
  • Alkalmazások napi szintű, folyamatos, problémamentes üzemeltetésének biztosítása.
  • Problémák fogadása, elemzése és megoldása.
  • Incidens-, Change, Problem Management folyamatok támogatása.
  • Együttműködés a különböző támogató csoportokkal, és az SLA-k betartásának biztosítása.
  • Az alkalmazások folyamatos nyomon követése funkcionális és műszaki szempontokból.
  • Fejlesztőkkel való együttműködés összetett problémák megoldása érdekében.
  • Felhasználói támogatás nyújtása és dokumentáció karbantartása.
  • 3rd party tevékenyéségnek koordinálása, felügyelete.
  • Az alkalmazással kapcsolatos változtatási igények és változtatások kezelése.
  • A rendszer valamennyi dokumentációjának naprakészen tartása.
  • A kritikus hibák (Major Incident) elhárításának proaktív koordinálása a többi szükséges szervezeti egység bevonásával és az ügyfél rendszeres tájékoztatása (Status Reporting).

Amit kínálunk:

  • Stabil munkalehetőség egy nemzetközi, professzionális környezetben.
  • Lehetőség az IT-alkalmazások világában való fejlődésre.
  • Támogató és együttműködő csapat, amely segíti a szakmai növekedést.

Elvárások:

  • Tapasztalat az alkalmazások és felhasználók támogatásában.
  • Az alkalmazások 2. és 3. szintű támogatásában szerzett releváns 3+ év tapasztalat.
  • Volkswagen és/vagy VW AG ügyféllel szerzett 2+ év tapasztalat.
  • Volkswagen és/vagy VW AG környezetben szerzett releváns 2+ év tapasztalat.
  • ITIL folyamatok beható ismerete és gyakorlati tapasztalat.
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is.
  • Pontosság, precizitás, döntésképesség, proaktivitás, rendszerszemlélet.
  • Kiemelkedő kommunikációs készségek és ügyfélközpontú hozzáállás.
  • Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. SC3, Jira, ServiceNow).
  • OnCallDuty / Ügyelet vállalási hajlandóság.
  • Német (B2) és angol (B2) nyelvtudás.

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség
  • Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat
  • Volkswagen / VW AG alkalmazások üzemeltetésében szerzett tapasztalat
  • ITIL Certifikáció
  • Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
  • ICT üzemeltetési tapasztalat  

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok