Irodai recepciós (Budapest)

Irodai recepciós (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›


 

Cégünket független magyar IT szakemberek alapították, hogy ügyfeleinket valódi üzleti értékhez jutassuk az informatikai fejlesztéseinkben felhasznált legmodernebb technológiáik révén. Büszkék vagyunk arra, hogy skálázható és megbízható rendszereket magas színvonalon szállítunk! Szakmai műhelyünk képzésekkel, a legújabb technológiák és módszertanok felhasználásával az IT világ egyre meghatározóbb szereplőjévé válik.


Ha szereted a pörgést és a változatosságot, jelentkezz hozzánk irodai recepciós pozícióra a budapesti irodánkba.

Irodai recepciós

Feladatok

  • Site üzemeltetés: Az iroda zavartalan működésének biztosítása. Üzemeltetési, fenntartási munkák szervezése. Szerződések előkészítése, kezelése és nyilvántartása
  • Vállalati belső szolgáltatások üzemeltetése: Reggeli szolgáltatás, csomagátvétel postai ügyintézés, mobilflottás csatlakozások ügyintézése, stb.
  • Iroda karbantartási folyamatok koordinálása: berendezések, eszközök, stb. üzemszerű működésének biztosítása, karbantartása
  • Szolgáltatókkal, partnerekkel való kapcsolattartás: A Site folyamatos eszközellátásának biztosítása érdekében árajánlatok kezelése, beszerzések lebonyolítása, garanciális ügyintézés
  • Vendégek, ügyfelek, futárok fogadása
  • Céges levelezés, posta- és csomagkezelés
  • Utazások előkészítése, kiküldetési rendelvények elkészítése, szállásfoglalás, jegyfoglalás, taxi kezelése
  • Belépőkártyák, kulcsok nyilvántartása, kezelése
  • Orvosi alkalmassági vizsgálat és tűzvédelmi oktatás szervezése
  • Site Manager és irodavezető munkájának támogatása, asszisztensi, szervezési feladatok ellátása
  • Céges rendezvények szervezésének operatív támogatása
  • Számla menedzsment: Számlák feldolgozása, archiválása, reklamációkezelés. Kapcsolattartás pénzügyi vezetővel, irodavezetővel, könyvelővel, partnerekkel

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség, előny: OKJ irodai asszisztens szakképesítés
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Legalább 3 év irodai adminisztrációban, ügyvitelben szerzett tapasztalat
  • Alapvető gazdasági és jogi összefüggések ismerete
  • MS Office programok magas szintű ismerete
  • Elkötelezettség a folyamatos szakmai fejlődés irányában

Készségek, képességek

  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Önálló munkavégzésre való alkalmasság, ugyanakkor csapatmunka
  • Megbízhatóság, felelősségtudat
  • Precizitás és pontosság
  • Jó szervező készség
  • Jó problémamegoldó képesség, rugalmasság, rendszerszemlélet
  • Stressztűrő képesség

Munkavégzés helye

Budapest



 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok