A Randstad a világ legnagyobb HR szolgáltató cége. 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 150+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni. Növekedési terveink megvalósítására keressük új Business Development Manager kollégánkat a Randstad csapatába!

Business Development Manager

Feladatok

Business Development Managerként feladataid:

  • Te felelsz majd az üzleti eredményekért, amihez idővel önálló szerepkörben valósíthatod meg az elképzeléseidet.
  • Saját ügyfél portfóliód menedzselése, ugyanakkor új, potenciális partnerek megkeresése és elkötelezése - telefonon, e-mailen keresztül
  • Partneri kapcsolatot ápolsz majd ügyfélköröddel, illetve feladatod lesz a network-öd építése és ezáltal új megbízások elnyerése, ajánlatok készítése, üzleti tárgyalások vezetése, szolgáltatásaink értékesítése, szerződéskötési folyamat menedzselése.
  • Az elnyert megbízások recruitment folyamatairól a toborzási tanácsadókkal, vezetőikkel történő szoros együttműködés
  • Aktívan részt veszel a hazai és nemzetközi tender folyamatokban
  • A piaci trendek megfigyelésében, továbbá értékesítési folyamatok fejlesztéséhez kapcsolódó javaslatok megfogalmazásában is számítunk Rád!
  • A Randstad képviselete üzleti rendezvényeken
  • A kitűzött célok és KPI-ok teljesítése szintén fontos része lesz a napi feladataidnak.

Követelmények

Téged keresünk, ha:

  • Rendelkezel sales/key account manager tapasztalattal vállalati vagy ügynökségi oldalon (előny, ha szolgáltatás értékesítésében szerezted szakmai tapasztalatod)
  • Felsőfokú végzettséged mellett
  • Folyékonyan beszélsz angolul
  • Kimondottan motiváló számodra, hogy HR szolgáltatónál mind a munkaerőpiaci trendeket, mind a business development megoldások komplexitását tekintve bővítheted eddigi szakmai ismereteidet
  • Gyakorlott vagy üzletfejlesztésben, ide értve mind az aktív partnerek account management-jét, mind új ügyfelek akvirálását

Amit kínálunk

Miért a Randstad-ot válaszd?

  • Biztos nemzetközi háttérrel rendelkezünk - csatlakozz hozzánk most, és légy részese a sikereinknek!
  • A karrierút nálunk transzparens, kollégáinknak vertikális és horizontális irányba is lehetősége van a fejlődésre
  • Alapbér és cafetéria melletti teljesítményalapú bónusszal díjazzuk a kiemelkedő teljesítményedet
  • Vezetői munkaköreinkhez céges autót biztosítunk magánhasználatra is
  • Hosszú távon heti több napos home office-ban dolgozunk, irodánk a XIII. kerületben található 
  • Nálunk akár plusz 4 nappal is növelheted az alapszabadságodat
  • Rugalmas munkaidőnk biztosítja hogy családodra, hobbijaidra megfelelő mennyiségű és minőségű időd maradjon
  • 2021-től büszkén viseljük a Megbízható Munkaadó címet 

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok