HR PROJEKTKOORDINÁTOR (Szeged)

HR PROJEKTKOORDINÁTOR (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

Hogy miből is áll nálunk, a Produkteam Kft.-nél egy PK (azaz projektkoordinátor) napja? Milyen egyéniséget keresünk?

Elképzeléseink szerint a talpraesettség, a jó problémamegoldó készség, a vidám, lendületes és ötletgazdag gondolkodás mind jellemzi új munkatársunkat.
Fontos számunkra, hogy a munkavállalókkal és a partnercégeinkkel is támogató, megbízható kapcsolatunk legyen, ez pedig jellemzi a csapatunkat is: a Produkteamesek számára fontosak a közös élmények, igyekszünk jó hangulattal kezdeni a szörnyű hétfőket is, és szívesen oldjuk meg közösen a felmerülő problémákat!

Legyél Te is része a mindennapjainknak!

HR PROJEKTKOORDINÁTOR

A RÁD VÁRÓ FELADATOK:

  • projektmenedzsment: diákmunka szervezés, munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés (teljeskörűen);
  • minden, ami toborzás és kiválasztás;
  • beosztáskészítés;
  • napi szintű kapcsolattartás a megrendelőkkel és a munkavállalókkal;
  • adminisztráció: munkavállalók be- és kiléptetése, munkaügyi admin, havi zárás és elszámolások elkészítése;
  • marketing csapat munkájának segítése ötleteiddel.

TÉGED KERESÜNK, HA:

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
  • tudsz, és szeretsz projektszemlélettel gondolkozni és dolgozni;
  • rendelkezel minimum 1 év hr szakmai tapasztalattal;
  • legalább középszinten beszélsz angolul;
  • magabiztosan használod a Microsoft Office programokat;
  • érdekel a HR terület (és az emberek);
  • kiváló kommunikációs- és problémamegoldó képességgel bírsz;
  • határozott fellépés, proaktív munkavégzés jellemez;
  • szeretsz csapatban dolgozni;
  • egyszerre több dologra tudsz figyelni;
  • türelemmel és empátiával tudsz az emberek felé fordulni, kommunikálni;
  • emellett precíz és terhelhető is vagy, szereted a kihívásokat;
  • olyan munkatársat keresünk, aki jókedvű, pozitív személyiség, segítőkész és tanulékony, új ötleteivel pedig hozzájárul cégünk és csapatunk fejlődéséhez, sikereihez.

ELŐNYÖD VAN, HA:

  • van „B” kategóriás jogosítványod, és nem ijedsz meg, ha használni kell;
  • van HR területen szerzett tapasztalatod/végzettséged.

MIT ADUNK MI?

  • vidám, lendületes, fiatalos csapatot;
  • támogató munkakörnyezetet;
  • hosszú távú munkalehetőséget;
  • folyamatos szakmai kihívások és változatos munkakört;
  • versenyképes bérezést;
  • csapatépítő programokat és belső képzéseket.

EGYÉB INFORMÁCIÓK:

munkaidő: heti 40 órában, 8:00-17:00-ig;

munkavégzés helye: a Produkteam Kft. szegedi irodája a belváros szívében.

Ha a fentiek alapján úgy érzed, azonosulni tudsz a munkakörrel, akkor ne késlekedj, küldd el fényképes önéletrajzodat, valamint jelöld meg bérigényedet!

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok