Adminisztrátor (Budapest)

Adminisztrátor (Budapest)
A hirdetés már lejárt!



A Budapest Közút Zrt. a parkolókat üzemeltető csapatába keres

Adminisztrátor

munkatársat.

Feladatok

  • a szakterület adminisztratív működésének biztosítása, annak folyamatos támogatása és fejlesztése
  • szállítói dokumentumok (számlák, teljesítési igazolások, szerződések) teljes körű adminisztrációja
  • munkavállalói dokumentumok kezelése, nyilvántartása, jelenléti ívek feldolgozása, ellenőrzése
  • munkavállalók adminisztratív támogatása (elszámolásokkal, dokumentációval, illetve munkáltatóhoz irányult munkavállalói kérdésekkel kapcsolatosan)
  • kapcsolattartás társosztályokkal és külső partnerekkel
  • egyszerű beszerzések lebonyolítása, koordinálása (pl. irodaszer)
  • bejövő/kimenő ügyfélhívások, ügyféllevelezés kezelése
  • elektronikus és postai úton bejövő és kimenő levelek iktatása

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség
  • önálló munkavégzésre alkalmas, dinamikus személyiség, pro-aktivitás
  • pontosság, precíz munkavégzés
  • kiváló számítógépes ismeretek (Word, Excel, PPT)
  • problémamegoldó készség, továbbá magas szintű kommunikációs és szervező készség (priorizálás)

Előnyt jelent

  • vállalatirányítási rendszerek ismerete (SAP, TR-Soft)
  • kommunikációképes angol nyelvismeret

Amit kínálunk

  • Stabil munkalehetőség
  • Fiatal csapat, kellemes munkahelyi légkör
  • Cafeteria csomag

Munkavégzés körülményei

A munkavégzés helye Budapest-Belváros. A foglalkoztatás határozatlan idejű, teljes munkaidős. A munkakör a kiválasztást követően azonnal betölthető.

Jelentkezés módja

Jelentkezni elektronikus úton, a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintással, szakmai önéletrajzzal, valamint a fizetési igény beküldésével lehet.

Budapest